för underbar!



ja va ska man säga helt himla underbar låt..bara älskar balader..dock ingen melodifestival låt men den e för braaaa har den på upprepning hela tiden o cristo blir galen på mig hahahahah



idag va vi på busfabriken me jontes kusin o mamma o även min storasyster o lille john o d va kul ont i rumpan nu kan ja lova så som vi klättra... ja sa d att nu behöver man inte må dåligt över allt man tryckt i sig under helgen efter denna hårdträning som man åkte på inne på busfabriken hahah rena tortyren hahahah men kul va d .. jonte fick däremot väldigt ont i ryggen när han hoppa studdsmatta så får se hur han känner imorn annars blire nog o söka upåp läkare så han inte gjort sig illa lr som min syster sa ..kolla upp d så han inte växer fel d lät sjukt roligt när hon sa d men ja förstog va hon mena.. så får undersöka saken mer imorn... ja tror att han håller på o växer för han käkar o käkar o käkar HELA TIDEN! o d e bara när han växer som han får den där matkicken sen lugnar d ner sig o man få nästan inte i han nått... o han har sedan liten haft stora problem me växtvärk.. stackars minns hur ont o jobbig känsla d va fyyy!

när vi kom hem från bf så blev d o laga lite mat t cristo o antonie då jonte gick t wille ... sen åkte vi en sväng t min mormor o morfar d va år o dar sen... va alltid där när ja bodde i ektorp men nu e d lite väl långt o bara ta en promenad dit lixom.. så d va kul o bäst av allt va att nästan alla va där.. dom satt o planera resan inte lika kul för mig ..lr jo lite ja e ju glad för min älskade jonte som e överlycklig över att få åka me :)

när alla åkte hem så droppa mamma o billy mig i hv så ja kunde handla ...cristo åkte hem me antonie o ja sa kämpa me o håll han vaken så han inte somnar... o va händer jo antonie rammlar o slår sig jätte hårt o gråter sig till slut till sömns min lilla bebis...o vakna kl ca 8 jaaaa va roligt... cristo ska jobba imorn o ja ska me upp tidigt ... får se hur natten blir .. just nu sitter vi alla fall me en övertrött liten gnällig antonie ... hoppas han somnar snart så vi me kan sova...cristo prova o lägga sig me han men han störtvägra! så nu sitter odm här brevid mig.. så ja ska va lite social tills han somnar så vi sedan me kan däcka skööönt .. ja e helt slut efter dagen eheh

gonatt alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0