hungrig!

e sugen på allt idag inte bra alls hahahah känner mig inte direkt nyttig om man säger så!

svar t mina: jo råttor e riktigt äckliga deras långa äckliga svans bläää men va gör man inte för sin son eheheh

Mamma: aa bild kommer senare idag :)) super fint!

nähä va ska man göra då ja e helt seg..antonie somna nu ja borde igetnligen ta tag i allt här hemma men ja orkar verkligne inte! d e inte så mycket o styra me men ändå ...

idag bet antonie hål på mitt finger hjälp va ont d gjorde ..pulserar fortfarande i fingret på mig ehehe skulle känna om hans tre tänder på övere delen hade spruckit men ja fick istället känna på hans sylvassa gaddar på neredelen !

nä nu fassna ja i våra bästa år ska kolla lite på d innan lilleman vaknar igen ..

ha en trevlig dag så länge vilka ni nu e som läser :)

Kommentarer
Postat av: mina

nej dom e ju såå söta :D



ajajaj då aa han kan ju bitas riktigt bra :) haha fick ju jag känna på men man får la skylla sej själv som stoppar in fingret haha hoppas dom spricker snart!

2010-01-26 @ 13:14:02
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0