uppdatering!

hoohooo!!!!

missa vist o skriva igår... hade rätt mycket o stå i... prästen kom förbi o vi prata om hur dopet skulle gå till o så..d kommer bli super bra... efter d så åkte ja me jonte t stan för att han ville klippa sig.. känns heeelt skumt när man ser på han ..han blev super fin men han ser verkligen ut som en annan pojke hehee ju van vid hans långa hår d e alla fall borta nu kna ja lova!

idag har ja o cristo fixat som bara den här hemma för imorn kommer gäst nr 1 min lilla söta underbara syster jessie oooh ja har saknat henne galet mycket o maria-jose me men hon sviker mig o sover hos kusinen carro istället men men hon e ju 17 år o d e klart hon inte vill hänga me mig hahaha men jessie min lilla fjortis hon vill alltid va här :) pappa o cynthia droppar av barnen här o drar vidare t snorungsxningen (salaxningen) hehe sen kommer dom på lördag kväll... på lördag kommer även hela cristos släkt t oss från sthlm då våran lilla prins ska döpas på söndag! oo tror ni ja har en del o styra me lr har vart stressad sen vi planera dag hahahah men d de ja camilla stress människan nr 1 !!!!  Så imorn när ja skickat jonte t skolan så ska ja gå o hämta nyckeln t lokalen brevid kyrkan så man kan förbereda lite... sen blire o åka o handla allt jooooobb kan ja lova! 

imorn ska även min stora ögonsten på disco weeiii han e super glad hahha me sin nya frisyr o allt :)

nej nu måste ja läga mig ja e heeeelt slut ligger här i sängen o skriver antonie ligger brevi mig o har stans mardrömmar stackars liten ...

nej nu blir d o natta kudden chopp chopp


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart ska ni ha dopet? vi ska ha dop i Borgs kyrka:)

2009-09-25 @ 01:01:59
Postat av: Pety

hihi tack så mkt :D jaa ja tkr redan tiden går fort hon e en vecka gammal nu känns som om jag fick henne igår hehe :P

2009-09-25 @ 01:21:09
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0