trött

sitter nu o kollar in idol men degar i datan samtidigt med stans huvudvärk mår lite illa hoppas inget e på g !... ikväll börjar alla fall ett nytt program :) DAGENS MAN me carolina jynning lr hur d stavas alla fall verkar skit roligt ska kolla in o se va d e för nått.. had eju tänkt o påbörja bigbrother usa! men d får bli imorn ehhehe e d nån som vet hur man kan hitta bloggar? ja e speciellt intreserad av att hitta andra mammos blogg alltid lika kul o läsa om andra mammor o deras livstil tycker d e roligare än att sitta o störa sig på en massa pinsamma människor som ger ut sitt liv i detalj o bara skriver en massa grojs respekterar allas val i sitt skrivande men inget ja väljer o läsa ! så alla mammor som har blogg o även lyckas hitta min blogg skriv en kommentar lr eran adres så man  har nått trevligt o läsa om :)

tidigare ikväll så satte ja jonte o antonie i ett bad t sammans så sööööta hahahaha antonie satt där o plaska ihjäl sig o när han fick i ansiktet så fick han panik o jonte skratta ihjäl sig hahaha ja filma en snutt men vet inte hur man  laddar upp d på bloggen tog även lite bilder men fick ta me videokameran o d blir tyvärr inte så bra bilder ..måste verkligen köpa en ny kamera försökte köpa loss min lillasyster system kamera men lyckades inte så bra hahahah :P ska allt försöka igen o igen o igen tills hon inte orkar mitt tjat mer o ger upp den till sin bästa syster :P


                  

                   

                  
                        
                            (klicka på bilderna så blir dom större)




bäst ikväll i idol va rabih hjälp vikken röst!

nähä gott folk nu blire o dega sig lite innan mannen min kommer hem från jobbet båda barnen sover o d e slapp tid :)

thipp thopp


Kommentarer
Postat av: mina

hihi så söt i lilla morgonrocken då :D

2009-09-30 @ 21:46:47
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0