Stress!!!

måste bara börja me o fråga vem Linda e d som läser min blogg??? o lämna kommentar om dopet???? e d nån ja känner??? :)

O nu t inlägget !


Stress stress stress va ska man göra !???  
Idag dagen vart kraaaaftigt snurrig om man säger så ehehe först åkte ja mamma billy cristro o antonie o hämta nykeln t kyrkans lokal o kolla läget om allt fanns där o så inför söndagen! o d gjorde d satte även ihopp alla bord som dom skulle stå så ja o mamma skulle slippa ta den tyngden imorn... men nu blev d ändå ändrade planer så ja slapp d tack vare mamma o billy så tack snälla ni !!!
sen blev d hem o invänta jonte hem från skolan fixa här hemma d känns som om d aldrig tar slut! damsuga tvätta fler tvättar damma sortera kartonger med mera med mera med mera !!!!!!!
sen kom mina fina småsystrar fårn gislaved o hälsa på mig jessie ska stanna här som ni redan vet men maria-jose drog t carro o stanna där ! alla fall när hon hade kommit o maria-jose gått så åkte ja jessie o mamma o handla allt t dopet så nu e allt färdighandlat! men hjälp vikken yrhöna ja kände mig som ahahaha först rusta sen willys sen lidel sen prix hahaha o varför all detta yrande va för GURKERNA va slut ÖVERALLT!!! aa inte på rusta då men där köpte ja annat  heheeheh men hallå ja sa t min mamma e d gurkdagen idag lr typiskt för att ja skulle ha flera st o så fanns dom ingenstan så tyyypiskt att detta ska hända mig ahhaha o ja trodde ja skulle spy efter all åkande fram o t baka mådde så illa! alla fall när vi äntligen kom hem så laga ja en otroligt god middag som vi faktiskt fick smaka på willys o loooord va gott d va så ja laga d när ja kom hem hahaa o alla älska d kan ja lova! sen kom jonte äntligen hem fårn discot men dock en halvtimma tidigare..han hade tydligen vart i en danstävling men breaka lite föär hårt o gjorde illa benet hehe min lilla olyckspojke så han ville gå hem så zara en granne t oss hade sj sin son där sp snäll som hon e så tog hon hem min grabb !



så nu e d äntligen lungt i huset jessie o jonte kollar film i jontes rum o cristo ligger här o glor tv antonie sover o ja passa på o fassna i bloggvärlden lite för efter så blire en lååååång vaaaarm dusch!!!!!



nej nu måste ja logga ut o ta hand lite om mig sj inte allt för ofta man unnar sig en lång dusch lr bad nu för tiden när man har lilleman som ej tillåter än d hehehe men han sover lungt o d e avslappningstid!  sen sängen !!!



måste bara ladda upp en bild som cristo visa mig! så här roligt har pappa o son när man lämnar dom ensamma för o handla haha då mixtras d me d ena o d andra haha men sött blire !!!


godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken liten tuffing,kram

2009-09-25 @ 22:42:20
Postat av: mina

hahahaha nae men gud så söööööööööööööööööt!!!!

2009-09-25 @ 23:17:25
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0