onsdag

ska väl börja me gårdagen ...vikken dag ..stackars våran antonie vet inte va d va me han ..varje gång han åt så spydde han som bara den stog som en fontän på han ...d ända han kunde behålla va hans välling tyckte så synd om han.. men idag ahr han alla fall lyckats behålla sin gröt på morronen!
igår va ja även på stan en sväng va tvungen o köpa lite varmare skot t jonte då d typ e 6 grader ute när han går t skolan brrrr kallt! o passa då på o köpa mig skor oxå äntligen hitta ja två par stövlar som passa super bra om inte alls gjorde ont på min knöl ja har på foten...måste nog ta tag i d nu o ringa läkaren o be dom operera bort skiten..men d tar emot o ringa hehehe orkar inte med sånt just nu känns som man har lite annat att styra o stå i om man säger så!
alla fall gick en sväng t mc d me mina o barnen o stackars kevin blev jätte dålig o hade ont i kroppen o helt plötsligt va han skollhet! lilla killen da hoppas han blir bra snart o att inte vi åker på nått!

idag blire o dra t jysk me min syster.. vi köpte ju en ny soffa för ett tag sen o nu e den på rean o e 1500 kr billigare så han vi köpte soffan av sa att vi kund ekomma me kvittot o sen få tillgodokvitto på mellanskillnaden vilket e 1500 så d va ju hur snällt som helst av han o säga d ...så som sagt jysk blire idag :)

sorry alla som vill se bilder från dopet.. men ja o min syster har kämpat o kämpat på msn för att ja ska kunna få bilderna men d blir avbrutet hela heeela tiden så ja blir cp ... men stora syrran skulle alla fall skicka sina bilder idag hoppas ja :) så ja lovar att så fort ja får lite fina dop bilder så kommer dom upp !

nej nu har jonte gått t skolan o antonie har somnat om cristo vilar lite för sen ska han iväg o jobba... så nu gott folk blire frulle o beverly hills yeeeeeeeeeeeeeees! väntat en hel vecka hahah

höres senare pöözzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0