söndagsmys :P

Hejsan !

okej kl e 22.02 o ögonen går i kors på mig men ändå kan ja inte sova... o e d nån i denna familj som behöver sömn så e d MOI!!!!!  cristo så söt han va förut ..så sa han att om han blir ledig så ska ja sova på nerevåningen o han tar Antonie hela natten så ja slipper bli väck... synd bara den att en mamma e som en klocka i hjärnan o ja kommer förmodligen vakna mer än vanligt just för att inte antonie kommer va me mig ...så ja sa att ja sover i sängen som vanligt men att han får gå upp o fixa flaskan när han vaknar o vill äta (på natten)  o även ge han maten. så nu vet ni ju va ja hoppas på ATT HAN SKA FÅ VA LEDIG :p ooooh ja njuter bara av att tänka på att ja ska få sova o att inte behöva gå upp o stoppa in hans napp en miljon ggn  ska byta sida me cristo den natten så ja får sova..vist ja kommer förmodligen o vakna varje gång före cristo o säkert få väcka han me men ja kommer att slippa o gå upp! ooh skönt o bara få ligga kvar i sängen!!!

dagen har inte varit som söndagar brukar va såna riktiga slapp dagar.. utan för mig har d vart styr o ställ dag ahhaha har tvättat 5 maskiner var av en va Dop klänningen :) skurat golven handlat lite till ehehe cristo tala idag om för mig att ja minsann har problem haha han sa att ja kan inte gå i en affär utan o köpa nånting o nu pratar vi inte om skor o kläder o sånt som tjejer brukar va beroende av utan nu snackar vi mataffärer o ja inte kan låta bli läsk lr godis hahahahah men va e en handling utan nått i munnen lixom haha d förtjänar alla kvinnor som måste åka o fixa o packa tungt o sånt :P

imorn ska jonte på cykelutflykt me skolan alla 3or ska åka på d :) så nu på kvällen har man stått o stekt köttbullar då han ville ha köttbullsmacka  me sig :)

o nu e d bara några dagar kvar till våran lilla budda döps :) yoan messa mig idag o ja trodde mitt hjärta skulle hoppa upp i halsen på mig hahaha .... han o hans bror e så underbart snälla o ska sjunga på Antonies dop o dom två rösterna ...ja finner bara ett ord ... VACKERT!!!!!   d kommer bli perfekt! trodde han skulle säga idag att han inte kunde men d va inte d han ville som tur vaa!!!

ja ja nu ska ja be min kära man att killa på mina ben lite så ja kan somna :) en vardags grej ahha vi glor tv o han killar på mina ben och  fötterna om ja har tur :P skööönast!!!!!!!!

ya chipp chopp hörs imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0