söndag

hillooooow!!!

så e helgen snart slut :( arbetet sätter igång som vanligt cristo dra t jobbet , jonte skola, o ja hemma me lilleman o försöker styra o ställa ..just för tillfället så har antonie vart jätte snorig i tre dagar men d e bara på morron o kväll stackars liten han måste spotta ut nappen för han inte kan andas.. o han har jätte svårt o äta hans gröt på morronen min lilla bebis :(   bara hoppas att jonte klarar sig.. men va man har lärt sig så denna period på året så lär d komma en hel del snuskbaskilusker bläää!!!!


i fredags åkte ja en sväng me jonte t stan för o leta efter ett par skor som han vill ha men hitta inga  alla va slut... gick även en sväng t leksaksaffären då han fick 200 av en kompis när han fyllde..

igår på förmiddan kom min syster jenny hennes man o lilla john på besök.. henka skulle fota mina ögonstenar som ja sedan ska förstora upp o sätta upp i vardagsrummet o d kommer bli så fiiiiiint.... :D  sedan åkte jonte t hans kompis edin o cristo mådde inte bra alls.. så ja hade ingen lust o sitta inne o glo.. så ja åkte hem t mina ett tag... d va trevligt!

nej nu måste ja avsluta o lägga mig ...har inte en aning om hur natten kommer bli då antonie inte mår särskillt bra !

men här kommer alla fall lite fina fina fina fiiiina bilder som henka fota åt mig tack snälla !!!!!!!!!

    

  

      

   

 
 
  

o så slutligen min absoluta favorit bild!!!




vackraste pojkarna på denna jord!

godnatt alla glada höres imorn!


Kommentarer
Postat av: Pety

nnnaaaww va sweet !!!

2009-09-13 @ 22:05:33
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Mormor

OHHH mina fina barnbarn,jättefina bilder,Kram

2009-09-14 @ 07:49:27
Postat av: Pety

de blev planerat.. min bäbis ligger i säte :( huvudet uppåt, galet med envis dom försökte vända på bäbisen med det gick inte. såå det blir snitt på fre :) var ledsen över d först men längtar nu faktiskt :))

2009-09-14 @ 11:57:15
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: gia

va söta dom e:D

2009-09-14 @ 20:06:50
Postat av: Caroline

Vilka fina kort!!

2009-09-14 @ 20:33:07
URL: http://mylifecaroline.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0