Dop!

Hej ♥

idag har dagen varit super stressad från kl 5 imorse tills typ en halv timma sen ahhaha! ja o min stress blir ju galen på mig själv att ja aldrig kan varva ner!
d börja alla fall me att min kära son hade stans mardrömmar förmodligen för alla människor han träffa igår hehe stackars liten så mycket intryck på en gång ! låg o försökte få han lugn men d sluta me att han väckte sin storebror istället pust! när vi väckt nästan halva huset (hade många gäster) så hoppa ja in i en dusch o sedan åkte i sress me min syster sofia o antonie t en affär för o kolla en grej o sen hämta upp Ale en vän t cristo... hahaha han skulle fårn början komma me sin tjej men sa ifårn om d... vilket va okej för oss..bara den att när vi ser han vid tåget så står han me "tjej" o ja ba.. men alltså tog han me tjejen ändå hahaha men när vi kom nära så ser ja att han snackar me en transa hahahahhahahah ja o sofia garva ihjäl oss ahhaha han lr hon lr va man nu ska kalla människan för stötte loss på ale asg!!

väl hemma igne så va d bara packa alla saker o bege oss t kyrkan antonie döptes o d va jätte fint! han va så snäll.. o d roligaste av allt va när fotograferingen  börja så rådäcka antonie han va så trött.. o precis samma sak hände när jonte döptes ahha gullit! men några vaken bilder fick nog !
min vän Juanito sjöng på dopet två låtar som ja valt ut t våran underbara son! ena hette hijo o dne andra att älska dig! den ena va från början en cumbia låt o den andra en schlager men han duktig som han e gjorde om dom t balader så fint höll nästan på o börja böla när han satte igång o sjunga!

sen efter dopet blev d varmsmörgostårta o en massa fika alla åt typ ihjäl sig ahhaha vart även hur mycket som helst över så ja skicka hem en t mamma en t sollan en t mormor o en t min syster dom slet ju ox¨å som djur i lokalen för vårna skull så tack snälla ni för all hjälpni e bara för underbara!

vi fick även en massa fina dop presenter t antonie allt ifårn kläder t silver o leksaker allt va perfekt inte en ända sak som ja skulle vilja byta!

tack alla ni underbara som kom o fira denna speciella dag för våran son d betyder massor ska ni veta!

ja får ladda upp bilder imorn då ja inte fått några än
nu ska ja ta emot mer bilder från min lilla syster men latmasken orkar inte minska dom så d tar 1 år o ta emot en bild ehhehe så får se hur länge vi orkar sitta här... ska ju upp imorn igen o  skicka iväg jonte t skolan!


skriver imorn plus laddar upp lite fina bilder hej o hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0