Äntligen fredag!

jaaaaaaaaaaa nu e d äntligen fredag! igår hann ja inte o skriva nått då ja va iväg typ nästan hela dagen.. morronen bjöd på en lång promenad me mina o minstingarna ner t stan medans jonte va i skolan o kevin på dagis.... o när mina skulle återvända för o hämta kevin på dagis så åkte ja ner t netto o handla hos cristo sen blev d o ta en promenix t stan igen o väl där leta efter nått fint o ha på mig på dopet... när ja kom t stan så såg ja att klock o smyck affären brevid gina (på linden)  va avspärrad o en massa poliser va där inne o d va glas typ inne i hela butiken ..ja tänkte va fna kan ha hänt här.. rån slog mig inte eftersom affären ligger mitt inne i smeten ja menar vikken idiot försöker råna ett sånt ställe när dom har hur många andra som helst o välja på ...alla fall min moster ringde mig o ja skulle möta upp henne för o få t baka min usb ..o hon berätta att dom läst på nyheterna att d va rån ..dom va maskerade o sköt i den lilla butiken gud va otäckt ...dom hade tydligen spärrat av vägar o grejer.. men fatta vikka dumhuvven som ger av skottlossning mitt inne i stan ! tur att man inte va där några min innan usha otäckt!!!!
alla fall efteråt gick ja t hm o kolla efter en fin klänning som ja ville ha t dopet o den fanns  jjjiiiaaaa :)))))

när ja kom hem blev d o fixa barnen o sedan dra nästan på en gång då sollan (låssas farmor) fyllde år så vi åkte o fira henne lite d va trevligt... hehehe antonie rå flirta me en flick docka som va nästan lika stor som han sj hahha o han prata o prata o skratta o t slut blev han så arg för dockan inte prata t baka ahhahaha så sööööt !

idag blire o åka hem t min mamma då sofia o hennes kille kommer så vi ska käka lite gott alltid lika trevligt o umgås me familjen!

nej nu hör ja att lilleman e vaken han ligger o bluddrar me sig sj ehhehe ... o måste få iväg jonte me snart t skolan ....

ha en trevlig dag ! puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0