Akuten!

Haj haj!

Idag har dagen vart kääämpig som bara den ! den börja me att ja skulle fixa lite här hemma o sedan ge mig ut o skicka iväg ett paket o handla lite ost o sedan hälsa på kim! men planderna sprack fort när d knackar på köksdörren ..... d va jonte o en fröken fårn skolan... jonte va uppskrapad i ansiktet  och handen o va kraftigt svullen på hela knät o under ögat! han hade då lyckats flyga av cykeln, så en av fröknarna fick åka me han hem! stackars tyckte så synd om han, han hade ju sett fram emot att åka på cykelutflykt me skolan! men den sluta fort ! han hade så ont att han inte kunde varken börja lr stödja sig på benet så ja ringde vårdcentralen o rådfråga om man skulle låte en läkare titta på d ...men dom tyckte ja skulle ge han en värktablett o sedan vänta nån timma för o be han böja på benet... o gjorde d fortfarande ont så skulle ja åka t akuten me han för en röntken!
o d sluta me att vi åkte upp o vi va där i nästan 3 timmar fyfan för akuten säger ja vilken tid allt ska behöva ta! han blev alla fall rötgad o hade fått va hette d nu en sån kraftig smäll på knät att d sammlades blod o d gör ont ont... men d släppte efter ett tag men sedan satte d igång igne men ja tror att han va trött me o läkaren bad mig att ge han panodil i mellan åt så d lindra lite....men bara av att komma in på sjukan gör en ju hel depp o trött!
när vi va på sjukan så va antonie hemma me cristo hade ingen lust alls att släpa me mig han t sjukan där alla sjuka människor e o så blir han dålig igen ..me deras små imunförsvar inte bra så han fick va hemma me pappa o d gick super bra! men ja kan lova att efter 3 timmar så börja d krypa i kroppen på mig o ja ville bara hem ...men ja ringde straxt innan o han va super glad o d va inga problem så då åkt eja o köpte kebab o thai mat hade ingen som helst lust lr ork o åka hem o laga mat!
nu e vi hemma o antonie har somnat o jonte står i duschen ...sj väntar man på att den ska bli ledig så man kan ta en lång dusch o bara slappna av!
sen blire svenska hollywood fruar ..popcorn o dip :P vikken svullodag inte bra alls d här haha men idag e ja värd d :P
så ska ja passa på o störa mig på fula anna anka me! mega idioten själv!

ja ja nu måste ja dra mig från datan så ja kan förbereda allt! höres kankse sen om ja måste skriva av min ilska om anka fanskapet! kan tänka mig att en hel del irritationskänslor kommer att komma under programmets gång!

chopp chopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0