aj aj aj

fifään för huvvudvärk o tandväk säger ja!!!
huvvet dunkar o tanden värker hjääälp!  bara hoppas d hjälper ska ta mig en värktablett o sen ett bad ... sköönt!
idag har ja bara vart hemma o inte gjort nått..lr jo ringt en massa viktiga samtal typ semper libero o trygg hansa osv...  

sen kom mina o barnen förbi en snabbis o åt lite heheh o när dom gick hem så kom även jonte hem o han hade som planerat från igår med sig kusinen wille hem... bara d att när dom kliver innanför dörren så ringer även jontes fröken från skolan o talar om för mig att min kära son frågat om han fick hämta en sak.. o ja sa fröken o ungen drar hem från skolan !!!!!! GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! trodde min haka skulle rammla i marken tänkte menar du allvar...alla fall ja tog upp fingret t jonte som va påväg förbi mig in t rummet o bad han o stå stilla...o han sa direkt förlåt mamma o viste på en gång att d va fröken ja hade i tele!
efter mycket disskution o tjat o gråt så kom hans samvete fram o han grät o grät o sa hur mycket han skämdes o att han aldrig mer ska göra så hehe så vart d genast bättre! gud hur ska man reagera på en sådan sak lixom...d va ju första ggn som n¨tt sånt här händer ... men alla fall  så efter ett tag satte vi oss alla o åt god mat från gårdagen... stek i ugn o egen  potatismos muuuums!

skulle ta en sväng t hc o handla lite då jonte skulle på cykel utflykt hela dan me skolan men d blev uppskjutet.. så d får bli en kortis t affären här... har ingen som helst lust då huvvet exploderar snart men ja behöver nog lite luft...o jonte vill ha mjölk... han dricker typ 1 liter om dan ahhahah

ja ja nu måste ja avsluta ...cristo ska ha datan...o ja ska hoppa in i ett bad skööööööööönt! chopp chopp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0