VACCIN!!!!!!!!!!!!!!!

hopp d fanns vist vaccin mot spysjuka me ahhaha va fan har ingen talat om d för miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!!!!!!! va va va !!! måste kolla upp va d kostar o fixa dne fort som fan alla fall t mig o jonathan cristo får bestämma sj!!!! gud så underbart o slippa spy om man kan förhindra d !!!!

idag va ja på disco hahaha wooohoooo lr jonte va ja satt i köket me alla andra mammor o fika på chips o läsk :)) efter discot va slut så blev d snabbt hem kasta i jonte lite kvällsmat o sen gonatt! då d e skola imorn... ja ja får se hur glad han blir imorn när ja väcker han hehe men d ska väl gå bra hoppas ja :)

måste bara berätta en sjuk grej! ja har lagt ut ett stort klädpaket på blocket då d e för mycket kläder för o sälja på tradera för några fjuttiga kr så en större summa sattes o idag fick ja ett mail då en man med chilenskt namn ville köpa klädpaketet men fråga om va frakten skulle kunna gå på så då tänkte ja att ja kollar vart människan bor o ser om man vet nån som bor nära typ... o gissa vart människan bor jo i lilla plutt gislaved hahahah där min pappa bor.. så ja ringer min pappa o fråga om han vet vem denna människa e o gissa vad hahahaha  mannen som ville köpa kläderna e gudfar t min lillasyster hahaha o min pappa e gudfar t hans son så sjukt liten denna värld e asså men men d va ju tryck o veta att d va nån bekant t familjen o inte ve som helst :))) så d va dagens affär weeiii bra där !!!

måste bara tillägga att min pluttis har fått en tand till :) så nu e d två små vassa gaddar i gapet på han så nu gäller d o se upp för d känns kan ja lova när han bitar tag i fingret!!

nej nu blire sängen ja e super trött o har stans huvudvärk IGEN måste kontakta en läkare detta börjar bli en vana vist ja vet att man inte får särskillt mycket sömn o så nu för tiden men d hugger ju in i hela ögat o ja känner mig super yr o svimfärdig o mår illa  varje gång ja går in i en mataffär jätte konstigt! måste kolla upp o se vad osm händer med mig känner ja! så vi får väl se om ja får ta sprutan imorn mot svininfluensan??? hoppas d ... jonte ska alla fall ta den ... idag dog en flicka på 8 år som ej fått vaccin o hon va i samma riskgrupp som jonte ASTMA! så imron blire spruta för han! fick även brev från skolan att v 47 börjar dom vaccinera barnen i skolan men jonte ska ändå ta den imorn så slipper ja tänka...

nej nu måste ja lägga mig innan ja spyr

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0