SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ja ser d snöar ja ser d snöar d va väl roligt hurra nu blire vinter nu blire vinter som vi har önskat hurra LR INTE!!!!!!!!!!!! fyfääään vill inte nu e vintern kommen buuuhuuu o ja vill ha sommar o sol ... ska man kanske ta o spara ihopp lite pengar t en resa kanske haha lr inte igen buhu :(


alla fall idag vakna ja me stans huvudvärk igen så jobbigt.. o d sitter verkligen bara på ena sidan o känns till o me in i ögat blääää ... jonte e bra nu o gick t skolan idag skönt för han o få träffa grabbarna igen :) o antonie har vart feber fri både igår o idag... men näsan rinner ju men på vem gör den inte d denna årstid ja e me förkyld o alla ja känner e me dyng täppta :( inte kul alls o värre blire nu e d bara o börja vönta in alla maginfluenser me som JAG ALLTID åker på fyfan så vidrigt ja verkligen hatar o spy ! d borde komma ett vaccin mot d me hahaha :P ja skulle nog stå först i kö kan ja lova!!!!

nähä idag måste ja ner t stan en snabbis o köpa presenter t lördag weeii dom vuxna i familjen ska spela ett spel hahah d går ut på att alla tar med sig 2 st paket o så läggs alla upp på bordet o så ska man alla fall vinna paketen sen blire käk o när käket e klart så sätts spelet igång igen bara d att då ska man försöka vinna paket från varandra så d kan alltså sluta med att ja går hem me noll lr alla paket hahaha kul !

ja har märkt att min lilla grabb redan e cola beroende hahahah inte utav att dricka utan av burken ahhaha han blir helt tokig när han ser en cola burk så söt så varje gång ja dricker cola så ska han ta burken från mig så idag kände ja bara nu får han en egen burk så ja tejpa för hålet o gav den t han tror ni han va överlycklig lr hahaha d ser ut som han försöker dricka dne me för han stoppar verkligne inget i munnen men denna burk ska in han har väl sätt hur sin mamma gör hahahaha :P



idag kom mina förbi en sväng efter att hon lämnat kevin på dagis så d blev o kolla på beverly hills o melrose place :)) bästa! nu har dom åkt o ja ska väl sätta igång o laga lite käk innan d blir o åka t
stan .



saknar min baby som jobbar hela dna idag :(((((
älskar min cristo såååå mycket 4 år snart :)))) älskar dig mer o mer för varje dag som går!


bye bye


Kommentarer
Postat av: Lisalisa

Kolla in alla snygga look a likes på min blogg :) Du kan även tipsa om nya eller varför inte skicka in en bild på dig själv så letar jag upp just DIN look a like? :)

2009-11-04 @ 15:16:05
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: feliciasmamma

FINA BILDER = )



2009-11-04 @ 15:18:27
URL: http://mami-g.blogspot.com
Postat av: Lowan♥

Jag har en utlottning på bloggen om du vill kolla :)

Ha det bra! Kram<3

2009-11-04 @ 16:36:53
URL: http://fotopic.blogg.se/
Postat av: Mormor

Haha ja det ska börjas i tid :-))

2009-11-05 @ 09:46:19
Postat av: sophia

men camilla de finns juh vaccin mot vinterkräksjukan hahaha.. ja ska ev ta den för jobbet betalar eftersom dom inte vill att vi ska bli sjuka mitt i julrushen... :)

2009-11-05 @ 22:08:39
URL: http://sssophiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0