sååå dumblåååst!!!

a d e man ibland kan ja lova!!!! sitter o har fassnat på himla sjuka cp ringaling lr va d heter o ringt har ja me gjort några ggn upps ..har man kommit fram dom 5 första gångerna så borde man inse att man inte kommer fram dom andra fem ggn heller ooooh blir så arg på mig sj ahahhaha ooooooooooooooooooooooooooooh blir dumi huvvet på mig sj ibland o inte på bruden i tv heller.. hur länge kna du vänta d handlar om sekunder va har ja för ord ring nu nu nu bla bla bla bla nu kan d va förstent vänta inte för länge o så har hon stått i dom sista 15 min typ o inte en människa har fått komma fram men som sagt d e ju så dom får in alla pengar hahahaha o dumblåst e man som ens försöker pust!

till nått annat .. idag har ja hunnit fixa här hemma me alla vanliga sysslor damsugit me :) tänkte slänga in en maskin tvätt måste oxå skura golvet men fassna ju framfrör tv ... har även vart ute o handlat cola mmm underbart!  o sdå har ja en super duper trött grabb brevid mig som bråttas me kudden men han får inte sova än.. han ska äta snart sen blire o söva lilleman så man hinner ksura gålvet innan storebror kommer hem hheheh :)

nu ska ja gå o fixa lillens mat sen blire o fortsätta o fixa bläääää o laga lite god mat.. funderar på o ta jonte t stan o visa lite saker som han önskar sig men får se va han säger o va ja orkar sen hehe chipp chopp

Kommentarer
Postat av: tessan

Vilken fin header! :)

Men du förresten, skulle du kunna rösta på mig som veckans blogg på http://juliasusanna.blogg.se ? Det vore verkligen jättegulligt! Jag behöver ditt stöd, och du kan naturligtvis få en länkning om du vill! Lycka till med din fina blogg :)

2009-11-21 @ 00:00:46
URL: http://tessansnotebook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0