god morron!

så va d torsdag o d känns som fredag :S syyynd hehehehe ... i natt har min lilla plutt strulat som bara den han har inte kunnat sova bra alls stackars liten. prata även med en gammal kompis även släkt t jonte som skrev igår.. så roligt för vi e grannar :) d e så många gammla barndomsvänner som man en gång umgåtts me som bor här ..men d har inte blivit att man träffats man e bra dum så sittere man här hemma istället o glor.. men igår skrev hon o bjöd hem mig på cola o te :)) hahahah ja skulle laga till en thai gryta som vi skulle käka till lunch men såg nu på morronen att ja inte hade nån kycklingfile kvar :( så d får bli cola o te bara ehehehe

oooh så sknt ja har äntligen brjat min julklappshandling hahahah :DD john min lilla plutt systerson e klar min guddotter o hennes store bror e klara :) o ja har brjat me lite små saker t jonte :) men d e ju en heeeel del kvar HJÄLP ja älskar d men d svider i plånboken sen vill ja lova när man e klar men d e d värt väl på julafton då glmmer man att d ekar i plånboken ahhahaha :P har ju några o handla till om man säger så!!!!  ja har bara 18 st till i familjen o handla till :S d e ju inte bara min familj längre utan även cristo har ju en som man ska handla till !

just d såg på MTV att en ny serie ska brörja 16 år o gravid.. d får ja inte missa :) va ju själv 16 år när ja vänta min första grabb jonathan :) så d ska bli kul o se :) o paradise hotel får ja inte heller glmma ikväll !!!

nääj nu blire lite jonte snack innan han drar sig t skolan .

chipp chopp !


Kommentarer
Postat av: Pety

ojoj... aa men tack för alla dina tips verkligen :)) jag ska oxå se 16 and pregnant :D har kollat på d förr lite på internet.. så de e skit kul att de har kommit på tv nu! å paradise hotel äger... men jag missade att det var igår faan va irriterad jag blev. trodde de va på söndagar å måndagar :S

2009-11-19 @ 13:20:38
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0