ändrade planer!

Hopp skulle för d första lägga mig men d går inte så bra då lilleman vaknar er en kort stund efter  ja lägger ner han ...så d blir väl o vila i tio min så ja skiter i d .. får försöka piggna till istället!

när han vaknar så blire att ta en dusch ta på oss o sedan ta en promenix t hageby posta ett paket handla en present t min kära moster som idag fylle 25år kan vi låssas ;) sen gå upp o ta en fika me kimpelimpa o sen hem igen... ja skiter nog i stdningen idag d e ju inte direkt stökit bara ja som ville skura lite golv o damma av lite men d får bli när ja e hemma igen om ja hinner måste fixa käk me t jonathan kommer hem från skolan.. för i efteriddag skulle vi vist på kalas oxå :) mamma smsa o moster skrev på msn så treeevligt me lite myyys me familjen älskar d ! synd bara att vissa ifamiljen väljer att inte vara me men men d e ju deras val.. o synd att sofia inte kommer hon e ju i sthlm men kommer i helgen :D

måste bara berätta va ja nyss fick veta hihi inte värsta grejen men endå kul .. mamma o billy har en nära vän t dom som heter mankan (magnus)  han har spelat i ett band så länge ja kna minnas ...o nu berätta min moster att dom kom me i dansbandskampen  lr va programmet heter ..inte för att ja lr många andra unga kolla på d men ändå kul att veta nån man känner e me woooiiiuu så håller tummarna för att dom tar hem skiten :P dom hade alla fall gått vidare från i lrdags hehe  så grattis t dom :)


o grattis t min moster sandra hoppas du får en bra dag :)

nä nu ska ja ta tag i mig sj innan ja somnar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hehe hade inte jag redan berättat det???Jo Titanix som bandet heter gick ju vidare så då"MÅSTE" du rösta.Vi åker nog till Strängnäs o hejar på dom...... :-))

2009-11-16 @ 11:30:35
Postat av: felizmami

ojdå :P



Joo de skulle men sen blev de ändrade planer .

2009-11-16 @ 12:54:08
URL: http://mami-g.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0