uppdatering!!!!!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!!

som ni har märkt så har ja ej kunnat uppdatera min blogg så mycket hehehe lämna datan hos syrrans man förra fredan så en vecka sen o har ännu inte hört nått om hur d går buuhuuu så ja lyckades ju låna minas data en gång men sen såg man inte den datan mer heller heheh så nu kom ja ju på att ja har ju min störda data här nere men man orkar lixom inte hålla på me den men nu kände ja att ja börja få lite panik att ja inte har skrivit så mycket i bloggen behöver sktriva av mig lite :)

kom nyss upp ur badet o antonie sover cristo glor på en tråkig barn film ahha o jonte glor på film i sitt rum så då tänkte ja ..ja att fan ja försöker o d har ju funkat bra hitills hahah får bara se hur d blir när ja ska publicera d me hahaha kommer säkert inte gå ..alla fall...

träffa mina o hennes småttingar 3 ggn under veckan hon va här ..synd att hon inte hade mer tid för oss :( jonte va super lessen att han bara fick se kevin 2 ggn lr a tre men fösrta ggn va inte så lång tid hehe hoppas på lite mer mys me dom nästa besök kanske ..

har förutom d vart hemma rätt mycket o sen handlat klart allt t jul ..har även julpysslat en hel del me jonte.. va på lite kalas hos jontes kusin me i veckan som fyllde 1 år :)  o imorn ska vi på kalas t min kusin som oxå fyller 1 år :) ska bli trevlig :))

 

idag har ja yrat runt som en liten höna hahaha på öb bland allt folk som oxå ville trängas o böka precis som ja ..o  ja o mamma fatta lixom inte varför ...men sen på vägen hem i bilen så slog d mig fan fick man inte barnbidrag idag hahahahahaha inte konstigt att folk va ivriga hahahahhaha'

nu e planeringen klar inför jul o nyår :) vet inte om ja skrev om d sist kan ju inte kolla på min egna blogg från denna cp data hehe alla fall jul blire här me familjen som vanligt o nyår blire o åka t min pappa o hans familj cristos familj kommer me o även min syster hennes man o barn ..kommer bli super myyysigt :)

hmmm va mer har hänt.. jo ja gav mig ut i himla 6 minusgrader imorse för o bege mig hela vägen t vilbergen då anonie skulle ha bvc ..o när ja va utanför dörrarna så slog d mig oooh ja o cristo har ju vart t sammans 4 år idag hahaha LR INTE d va ju inte den 22 dec..vilket även bettyde att ja heller inte skulle va på bvc fyfaaaaaaaan va arg ja blevpå mig sj ooooooooh ja e så snurrig ..vet inte vart ja fick ifrån att d va den 22 :S ahhahahaah så d va bara vända på klacken men ja gick t lidel o köpte mina efterlängtade pampersvåtservetter me lukt mmmmmmmmmm underbara :) så nu e skåpet uppladdat me en heeel deeel paket ahaha sen åkte ja hem o va kraftigt sur på mig själv ahahah o frööös sönder mig gjorde ja me... ja prata me cristo på vägen t lidel o ja trodde ja skulle tjuta för mina lår gjorde så ont.. kändes som att nån drog me vassa knivar på dom... o när ja väl va framme o kom in så drog ja händerna på låren för o värma upp dom lite.. men ja kände inte ens händerna på mina lår d va otäckt kallt måste ja säga fyyyyyyyy! men lite mysigt me snö nu t jul måste ja säga :) hoppas snön e kvar på jul sen kan den gott få försvinna :D

nä nu ska ja nog avsluta detta inlägg hahah e säkert ingen som läst hela ..ja ja

chipp chopp o e datan opå imorn så ska ja försöka få datan o va lika sammarbetsvillig som idag haha
bye bye alla glada hoppas ni får en myyysig fredag kväll


Kommentarer
Postat av: Pety

äntligen du har varit borta i åååååååååår, haha skoja men de e nice att du börjar uppdatera igen :D:D

2009-12-20 @ 22:56:03
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0