uppdatering i bilder!

ja kommer fatta mig kort o visa min helg i en hel del bilder istället :)
dom flesta bilderna består väl av lilleman hahah då ingen annan e lika villig för o bli fotograferade hehehe :)

min pappa cynthia o mina fina systrar kom i fredags :)
 

pappa gjorde en klassiker ! d e o lyfta upp antonie i rumpan o balansera han ..d roligaste e att han har gjort så på varje barn först mig o mina systrar som små o sen hans barnbarn o alla finns på kort så denna gång blev d ju antonies tur :)) otäckt o se hjärtat sitter ju i halsen men man får göra d snabbt ehhehe



d va suuuper mysiiit träffa alla dock inte min pappa o maria-jose så mycket men jessie e min lilla tjej o sov hos mig hela helgen :) älskar dig min lilla plutta! ahhahahah
 

på fredag kvällen myste vi o kolla på idol tillsammans me mina två bästa vänner "POPCORN" O "COLA ZORO" hahaha o d blev en hel del bus me barnen!



 

när lilleman blev för trött så skicka vi ner han till sin pappa som va på nerevåningen o kolla tv heheh e inte så inne på idol om man säger så ! där somna han skönt o dom myste för fullt :)

Lördagmorronen bjöd på mys me mina småttingar o även julgranskul :D o gooood julfrukost :) me julvörtsbröd o rödbetsallad som ja o jessie tröck i oss hahaha

    

När lilleman sovit middag o man går in till han så liggar hen inte direkt stilla utan har riktigt gympa pass haha o han e så¨söööt när han står i sin säng o hoppar o har sig :)
  

o så lite mys o bus i bordet på två söta grabbar!



Blev en sväng på stan o hamna på Mcd då ingen verkligen hade lust o åka hem för o laga mat!
 

efter stan o allt så åkte vi en sväng t min farbror o faster o fär höll d på o bakas :) chilenska ostpiroger my goood va gott men magen levde ju sitt egna lilla liv på kvällen sen ahahha men d va d värt :P

     

där va även kusinerna me respektiva o barn o häla på så d va trevligt :)

 

tidigare under dagen va vi o hälsa på min farmor som ja inte har sett på jätte länge .. d va båda härligt men jobbigt o träffa henne... härligt då hon nog e en av dom vackraste innuti o som alltid har visat all sin kärlek när man vart där... o aldreg velat nån nått illa... o jobbigt för att hon e gammal o väldigt snurrig just nu.. o ja har ju jobbar me människor som e dementa men o se sin farmor yra o inte riktigt förstår själv va som händer d va jobbigt... men d va all fall underbart o få se henne igen :)



hos farmor bråkades d även om vem som skulle ha lilleman haha så han hoppa lite fram o t baka men inget han faktiskt brydde sig om ..kors i taket han har ju blivit väldigt larvig me sånt ...men stämningne va ju rätt lugn så kanske va därför d gick så bra :) 


    
    

senare på kvällen blev d bara o va hemma o ha ont i magen efter alla fritierade piroger ahhaha o passa på o fota antonie medans man hade en bra kamera :) måste köpa en systemkamera verkligen! synd bara att den ena grabben vill va me ..men d dröjer väl inte länge så ska han oxå strejka så man får passa på :)
   
  
  

o sönda morronen bjöd på mys även me syster från sthlm som kom o sov hos oss

söndagen va d o säga hej då t mina systrar o pappa ... dom åkte tidigare än planerat då min pappa vart på toa hela natten o spytt osv... så snabbt o säga hej då t dom o sen dra en sväng t stan för o köpa present då ja faktiskt vart bjuden på babyshower hos min barndomsvän Jessica :) o d va verkligen jätte härligt o träffa alla... d va hela hennes familj som hade samlats i en lokal o d blev en hel del lekar :) hoppas man får lite bilder därifrån snart så man kan ladda upp lite roliga bilder där ifrån :)

 

näj nu ska ja ta o fixa mig lite måste t stan en snabbis me sofia o fixa lite :) chipp chopp (för dom som inte vet så kan man klicka på d små bilderna så blir om större :) !! )


Kommentarer
Postat av: MammaG

jätte söta bilder =)

2009-12-07 @ 15:55:18
URL: http://mami-g.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Tack gumman! Har addat dig på msn nu :) Skickar dom så fort jag ser din online!

2009-12-07 @ 17:55:11
URL: http://alexandritah.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jätte fina kort =)

2009-12-07 @ 18:34:40
URL: http://mylifecaroline.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Jättefina bilder.Du skulle passat på att fota 4 generationer när ni träffades alla hos farmor.Får bli nästa gång,Kramizz

2009-12-08 @ 08:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0