söndag!

gomorron alla !

sitter här me min cola zero o väntar på att mina ägg ska bli klara huuungrar ihjäääääääääääääl! o e sååå fruktansvärt trött! tror antonie har jätte ont i munnen för nu har han vaknat 3 nätter i rad o bara gråter o skriker i ca en timma o sen somnar han om... o ja märker att han gråter när man nuddar hans nya tand ... d gör säkert jätte ont i munnen på han stackars liten ..önska man kunde hjälpa han mer! lr alla fall kunna säga att d går över snart ... märkte även igår att hans utslag har blivit värre nu e d över heeela ryggen o magen o upp i ansiktet... bvc sa att d förmodligen e nått dom kallar för virus utslag...då han åkt på virus som inte går o bota utan kroppen själv måste läka ut d .. man vet ju inte om d e d som stör han me o kanske kliar ..o vill bara att allt ska gå bort nu.. han har ju vart dålig till o från nu i 2 månader.. nu e han inte sjuk sjuk längre som tur e ..men näsan rinner ju på han hela tiden ... o cristo o ja e me förkylda igen ..ja jag sägert! vad göra????

så va händer idag da??
sitta inne som vanligt me oss sjuklingar ehhehe .. men skulle behöva gå en sväng t hc men orkar verkligen inte ge mig ut när man mår så här . .. måste ju ha mjölk o lite annat som tog slut igår... ja ja får se va d blir.. cristo skulle kanske en sväng t stan idag då får han stanna o handla ! ja så får d bli.. annars e risken att man hittar mycket som man INTE ska köpa hahaha

oooh börjar faktiskt längta nu t den 29 dec.. då ska ja äntligen få komma t bvc o mäta o väga lilleman ... han har ju blivit riktig dålig varje gång vi haft tid så typiskt men nu jäklar får vi hoppas på att han e frisk.. :) sen kommer även cristos mamma o pappa hit ..o dan efter så blir d o åka t min familj i gislaved o fira nyår tillsammans allihoppa ska bli super kul :)

nä nu e äggen klara o ja ska äääääääääääääääta ! mmmmmm

höress en ja däcka igår me lilleman så d blev inga frågor lr bilder som ni märkte får hoppas ja hinner me d idag :)

bye bye

Kommentarer
Postat av: mina

stackars lillkillen :( men skönt att febern e borta iaf... kram kram

2009-12-27 @ 10:45:42
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: Pety

nee halvamerikan :) + lite från kroatien.

min dotter är halvlatina, hennes pappa e från chile! :)

2009-12-27 @ 15:40:27
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Pety

jaa vi hade en jättebra jul tack så mkt :D hoppas ni hade de bra oxåå :))

2009-12-27 @ 15:40:57
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0