snart jul !!!

fyfaaaan nu händer d grejer snart e d juuuuuuuuuuuuuuuuuuul bara några dar kvar :))))))
o innan d e d lucia men min kära son vill inte va me i skolan iår så d va lite tråkigt... ja ja va ska man säga han börjar bli stor hehehe!

idag skulle ja först åkt t hc för o handla men min kära moder åkte me mig igår kväll så slapp ja d idag om ja fortfarande skulle må dåligt som ja gjorde igår kväll ... mådde så illa o hade sån huvudvärk dumma migrän o bil resa blää!
alla fall så bestämde mig för o åka t stan o fixa me dom sista julklapparna men d blev inget me d heller då jonte börjar på frita idga ..men för o få börja så ringde frita läraren o sa att ja måste komma dit o skriva på en massa papper så dit blir d o gå kl 13.00  så mata lilleman när han vaknar o sen dra mig mot frita  så d blev inget stan i dag heller.. hehe alltid ska d va nått som står ivägen.. ja tror d e nån som inte vill att ja ska handla mer julklappar hahahahahah

igår åkte sofia hem :( ser man inte henne förns d e jul men som sagt d kommer gå snabbt!
så idag tänkte ja faktiskt ta o baka lussebullar :))) hoppas jonte vill va me o baka ! allt e alltid så kul i början men d slutar alltid me att mamma camilla sitter själv o fixar o styr ahha så d blir väl så idag me ..får väl göra detta själv o peppakakor me grabben ! tänkte passa på o göra knäck me goooodast! får se hur ja mår när ja e hemma igen!


E SÅ ARG PÅ EN PERSON ! FATTAR INTE HUR MAN KAN BETE SIG SÅ SOM VISSA GÖR... VISSA BORDE HA FÖRBUD FÖR O FÅ VA I OLIKA SITUATIONER ! D MAN GÖR SLÅR TILLSLUT DUBBELT SÅ HÅRT TBAKA SÅ LYCKA TILL IDIOT!




Älskar min underbara sambo cristo så myycket! så ja bjuder på en fin bild på han thiiihiii :))


Ja nu ska ja ta på mig innan lilleman vaknar o ska käka sen blire o dra direkt chipp chopp!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Idag är det den 9 December,Grattis lilla Antonie på 8 månaders dagen,puss puss

2009-12-09 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0