Rea! + Tatuering!!

Idag va ja på stan en sväng me min mamma syster o son såg en sväng av lillebror me men han ville ju inte gå me oss ehhehe pinsamt ju ;) hitta en heeeel del på rean äntligen brukar aldrig hitta nått men idag fick ja faktiskt me mig 6 tröjor hem t mig sj :) jonte fick ett par nya inneskor t skolan som han hitta me naruto på som ja köpte t han .. sen köpte han ett nytt spel nån ful halo gubbe o ett till gormiti ägg o en powerrangers gubbe  men han har 500 kvar så d skulle han spara t mer warhammer :)  sen blev d lite thai buffe så gott bästa maten någonsin!

antonie har äntligen haft en feberfri natt o varit fri från feber hela dan så underbart.. men ändå så e han väldigt skrikig gör nog lite ont i munnen på han för han vill inte äta nått :( dumma tänder!


snart blire o åka t pappa o syskona i gislaved o fira nyår.. ska nog se till o göra tre av mina projekt inom tatueringar :) hoppas bara att lolo (tatueraren) e i gislaved när ja kommer för nu har ja väntat ett helt halvår på o få tatuera mig igen o ja bara lääängtar :))))))) kommer bli sååå fint :)

tatoooo is my passion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu blire lite tv sen ett bad... underbart ..har stans huvudvärk! måste bara få lilleman o sova.. jonte ligger redan men antonie lever ju i sin egna värld o speciellt nu när han vart sjuk ..vi har verkligen lr JA har verkligen fått noll sömn dessa dar känner mig som en zombie!

o just d blir o trycka i mig lite vitpepparkorn nu me .. för nu e d billys tur o ha magsjuka hjääääääääääääälp ja dör om vi får d igen ..vi hade d ju några dar innan jul vill INTE ha d t baka NEJ TACK!

nu ska ja röra mig från datan o ta tag i mig sj heheh slänger nog in lite frågestund sen om ja orkar haha om ja inte däckar o druknar i badet ;)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0