minus grader!

fan oxå blire så arg på mig själv hade precis skrivit ett bra blogg inlägg o så råkar ja öppna upp en annan blogg o min försvinner o ja har inte publicerat dne än ooooh ska väl försöka få ihopp d igen då om ja hinner innan lillemna vaknar!

vakna imorse o d va 5 minus grader shiiit va kallt vitt överallt o till o me jontes cykel va vit av all frost brrrrr hatar kyla.... pappa säger jämt att ja e född e fel land hahahahah ja klarar inte av kylan ja fryser till o me i solen ibland hahaha men min mamma kan va lika dan! ja har längtat efter kyla en gång i mitt liv o då va ja GRAVID o spydde av värmen ahahhaha

natten har vart katastrof dumma dumma dumma tänder i två nätter i rad har antonie bara gråtit o gnällt o ingenting e bra... oooh vill bara att dom små gaddarna ska spricka ut på han så han kan må bra igen han e lika gnällig på dna här hemma ..o kommer ja nära munnen så blir han jätte lessen ..min lilla plutt :(

idag blire o gå t skolan o kolla på teater :) fick jonte o tänka att han får ju bara oss vuxna o vilja hjälpa dessa utsatta barn o människor ännu mer... o ja tror ja lyckades me den tanken för han sa att han skulle försöka göra sitt bästa :) min fins son!

skulle behöva handla lite idag på hc men d tar ju emot o gå ut i detta väder ..fyfaaaan men måste både mjölken o brödet tog slut ..ja ja får väl se hur ja gör!

prata me kim igår o hon skvallra om att dom skulle sätta upp deras gran ooooh jas blev så sugen ja me dom flersta vet hur galen ja e i jul o allt julmys hahaha men ja vill vänta t helgen då cristo ska iväg o jobba 12 timmars pass i en annan stad o dessutom kommer min pappa o hans familj t norrköping ooooh har sakant mina systrar så mycket!!!! så hoppas bara d blir så :) om maria-jose inte  får sin vilja igenom da hahahaha hon vill stanna i gislaved då d ska va en grupp som ska spela på chilenska föreningen hahaha o den gruppen känner jag asg!
ja ja hoppas för hennes ksull att dom stannar men för våran att dom kommer :) saknar ju min underbara lilla jessi ( http://jessipesii.blogg.se/) o min underbara maria-jose ( http://memyselfmani.blogg.se/)

ja ja nu ska ja gå från datan o prata lite me jonte om han låter mig haha han e helt inne i tvn menmen måste fixa lite me innan lilleman vaknar !

ha en trevlig dag skriver väl om dagen mer ikväll om ja får tid :)

chipp chopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0