mätt i magen plus frågor !

så har vi varit onyttiga igen o tryckt i oss pizza kebab o thai ... thai t mig som vanligt ahahha ...blev så sent o ingen orka laga mat ..blir så när man inte mår bra o inte fått tillräckligt me sömn.. ja mena d e ju inte så att ja e som anna cp anka o har folk som gör allt åt mig.. men såna här dagar önska ja nästan att ja hade d.. har hållt på o tvättat precis hela dan o burit på antonie då han bara vägrar va nere på golvet..

fick även 4 super fina o stoooora röda rosor idag av min fina sambo då vi firade 4 år tillsammans när vi båda hade magsjuka så fick inget då.. men idag va han på stan o kom hem me d :) o han köpte även en skit fin stor ram som passa perfekt t vardagsrummet o så la han en jätte fin bild på oss två i den mycket fint :) älskar han så mycket! 4 år har redan gått helt sjukt.. o dessutom prata vi ett helt år innan vi bestämde oss för att ta oss till nästa nivå hehe men då hade han redan ett förhållande o d va enbart vänskaps nivå från våran del.. men sen sa d poff ahhaha så va vi super kära o vi träffades o d va kärlek vid första ögonkast in live :) o nu e d fem år sen ja hörde hans röst för första gången :) helt sjukt va tiden springer iväg..  

så lite tidsfördriv medans lilleman sover ! förväntar mig inte att ni ska läsa allt hahah men ja har inget bättre för mig :D


Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 18.18
2. Namn? Camilla
3. Vart bor du? Norrköping
4. Hur många barn vill du ha? Har två underbara söner nu men skulle vilja ha en liten prinsessa oxå :) så en till blir d absolut!
5. Vill du gifta dig? jo
6. Rullar du spaghettin eller skär du den?  Skär
7. Har du ätit sushi? Nja ätit o ätit ja fick smaka av min föredetta jobbarkompis matts men d va inte mycket man smaka av allt som fanns så svaret blir väl näää..
8. Favoritglass? blåbär o choklad (annars tiptop)
9. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Just nu cherios o såna cocopops ahha jontes beställning.
10. Humör? proppmätt! o vill bada!

Fyra Grejjor.

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? hahaha aaa d har vist hänt men i mina yngre dar! gud nu lät d som ja va väldigt gammal ahhaha
2. Har du en hund? Nej men vi hade en underbar bella (hund) men jobba för mycket o tiden räckte inte till .. men hon har ett underbart liv nu :)
3. Sover du helst själv eller med någon? ahahh kan inte sova utan cristo

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Ja hahahah men d e ju tur att d finns klackar :P
2. Skulle du vilja väga mer? Haha nej verkligen inte har fortfarande några kg kvar o gå ner efter min graviditet
3. Skulle du vilja ha sex nu? näääää fyfan e ju as mätt!
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Haha nä har inte druckit alkohol på snart två år

KAN.
1. Kan du röra på öronen? a me handen ;)
2. Kan du slicka dig på näsan? Nää
3. Kan du kolla i kors med ögonen? näääää
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut ! nu e d vuxna tider :P
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja kallas papigojja så ni borde väl kunna lista ut svaret ahah
6. Kan du va på en fest utan att dricka? haha mina senaste fester va alkoholfria för min del då ja inte klara sprit blääää
7. kan du tänka dig att ha en tatuering? ÄH haha har 12 st o ska göra tre till om några dar :) äntligen!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? nää har haft i underdelen av naveln o vill inte ha där igen .
9. Kan du suga? ääh hahaha vikken fråga ja d beror väl på va man ska suga på ..
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? näääääääääää! cristo säger att ja har problem me just d hahahaha

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jo d har hänt när man va ung ahha nu blev ja så där gammal igen :P
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja absolut alla fall min underbara mamma !
3. Har du syskon? Jupp 1 stor syster o 3 små systrar o 1 lillebror
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja har ju två barn ahaha
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? ingen kommentar
6. Har du varit full den här månaden? Näää ush
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nja lite grann alltid samma sak haha men kan ju inte låta bli o svara ändå!


VEM.

1. Vem älskar du? älskar många! bla mina söner , min sambo, o min familj!
2. Vem hade du senast sex med? hahaha ja cristo själkvlart asg!
3. Vem vill du bli full med? hahah MINA! saknar våra fyllor ibland men när ja tänker på sprit så mår ja dåligt!
4. Vem är den bästa artisten? cristian castro!
5. Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
6. Vem är snällast i världen? Min mamma
7. Vem vill du prata med? just nu mina nya bästa vänner 1177 hehe
8. Vem sov du senast med? cristo o antonie
9. Vem vet allt om dig? finns nog ingen igentligen som vet riktigt allt om mig... men annars e d väl cristo o sofia! 
10. Vem hatar du mest? hatar ingen vid liv... men har väldigt mycket hat mot en på andra sidan!
11. Vem kramade du senast? cristo va ju tvungen o tacka för dom fina rosorna :)

Kommentarer
Postat av: Pety

aa du frågade efter mitt lösenord :) men jag fattar ju spanska hehe!

2009-12-27 @ 19:26:32
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: mina

aaa vi hade riktigt roliga fyllor :D haha o nångång blir de la igen kanske haha men de dröjer nog.. när du fyller 30 kanske så kan vi täppa igen din näsa o stoppa in en slang i munnen me vätska hahaha trött o dålig humor nu haha miss u

2009-12-27 @ 20:18:02
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: mina

hahahahaha aaa nae de e la inte min stil kanske

2009-12-27 @ 22:15:49
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: mina

hahahhahahhaha okej! men jag håller nog me där asså jag tror inte jag kommer bli så mycke äldre än va jag e nu heller 25 låter ju rätt bra asså hahaha men de e la tur att vi båda ser unga ut så när vi väl blir 30 ser vi ut som 25 fortfarande :D haha

2009-12-28 @ 20:47:16
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0