gislaved!

ÄNTLIGEN !!!!!!!!!! snart bär d av t hålan gislaved för o fira nyrår me min pappa systrar o mång många fler :) saknar mina systrar så mycket! ska bli super mysigt... igår kom cristos familj hit o vi tog d lungt bytte julklappar ...åt god mat osv... nu väntar ja bara in att antonie ska vakna o äta..sen åker vi ... d blev lite dumt idag ...typiskt ..han brukar alltid somna efter han ätit gröt men idag somna han jätte sent så d ska bli intreant hur d kommer att gå i bilen d e ju en bra bit om man säger så... kommer tippa på 4 timmar me tanke på att d e runt 20 minus i landet idag här har vi 14 minus äääääääääääääh damn kallt! så d blir lugna gatan idag!  nu hör ja min lilla plutt e vaken :) hehe bara för att satte mig här att han alltid ska vakna när ja väl sätter mig i  bloggen d e bra märkligt d där !

cristo mamma o pappa gick o handla ost t våra baguetter som vi handla igår... som vi ska mumsa på på vägen :) ooooooooooooh fyfan vill inte åka den där vägen d e sååååå långt o me en liten plutt me som man ska sysselsätta ooh ser inte fram emot d.. men d e d värt när man väl e framme :)

nä nu blire o förbereda hans mat... sen våran sen heeeej dåååå.. :)

brorsan min ska bo i huset medans vi e borta :) så inget händer hehehe

ska försöka uppdatera min blogg o ladda upp lite bilder från pappas data :) kommer ju lägga händerna på maria-joses system kamera :P ska nog se till o låna hem den me ett tag :DDD kan ju alltid försöka  hahahahahhahah ... ska nog lyckas vist maria-jose :P

nä nu kallar plikten bye bye så länge ha en trevlig dag o nyår om ja inte hinner skriva mer idag!

Kommentarer
Postat av: pega.

Gott nytt år Camilla:) kram/ pega

2009-12-30 @ 14:20:43
URL: http://pegggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0