:(

Prata nyss me min bror som e me mamma på vårdcentralen me antonie o han va så lessen :( oooooh fyfan va ja hatar o inte kunna va där o trösta han tårarna bara rinner på mig ! tycker så synd om han .. dom hade inte hittat nått i örat på han så dom fick ta stick i fingret på han o d hade gjort han ännu mer lessen ... så han berätta att så fort d kom en läkare så blev han lessen ..min lilla plutt.. nu vänta dom alla fall bara på provsvaren så får ja hem min lilla guldklimp oooh va ja ska krama han!

nä va bara tvungen o skriva av mig ..hej så länge!

Kommentarer
Postat av: FelizMamii

åhh va söt du e gummman =)

2009-12-21 @ 19:10:52
URL: http://mami89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0