cp fot!

hej hej ! idag har dan vart helt okej börja väl inte så jätte roligt då ja va tvungen o ta lilleman t vårdcentralen igen då han aldrig bli ordentligt bra.. nu e d dock bara förkylningen som e synlig men han verkar ha så ont nån stans o ja misstänkte öronen igen! men d såg så fint ut men läkarn mena på att d e säkert tryck i gångarna då han e så förkyld o d kan göra ont men inget dom gör nånting åt :( feber e borta o o han kom fram t att d va 3dagars feber han råkat ut för då han va så himla dålig o febern låg på över 40 hela tiden ..o d kom han fram till när han såg hans utslag på hela hans kropp som tydligen kommer efter denna tre dagarsfebern...så nu har han haft d me ..plutten!

efter vc gick ja t hc där d blev lite handling plus lite shopping på rean igen :) hitta en fin fiiin tröja lr kofta t cristo som ja fick för bara 200 kr den hade ändå kostat 400 innan så d kändes kul o betala hahha sen hitta ja en snygg tröja t mig själv för bara 150 o den hade me kostat 300 innan ... en jätte mysig munkjacka t jonte för bara 100 kr o ett par super tuffa liknande hiphop byxor t antonie för bara 50 kr d ni vilket kap ..o ja brukar aldrig annars hitta nått på rean men detta året va äntligen mitt rea år wioohoo :) ahhaha :P

efter all shopping så gick ja en sväng t kim köpte me mig två räkmackor t oss som vi satt o åt på o prata om d ena o d andra ... har även fassnat på en blogg me tack vara kim... en blogg ja igentligen inte ville fassna för hahha så kim tack så himla mycket för ditt tjat om denna blogg för nu e ja fast! grrr haha ;)

efter besök hos kimpan så gick ja ens väng t netto då ja glömde bröd så d blev ju lite annat me som vanligt när ja baraaaa ska handla mjölk ahahhaha ..såg även blinkande nyårsglas o snapps glas osv lite kul men snåla väl där o ångra mif när ja kom hem så dit blire o åka imorn o handla d t jonte som han kan ha på nyår :))

alla fall när ja hade kommit hem så märkte ja hur min fot börja värka när ja gjorde vissa rörelser så ja la mig i ett bad men d hjälpte inte...o nu sluta d me att ja sitter i min säng me datan på mig o har sviiiiiiiiiin ont kan inte ens lyfta foten o ja e på gränsen t tjutfärdig för d bara pulserar o d känns som om ja har sprickor i hela foten.. känns precis som d gjorde när ja alltid träna dans som ung ahahah nu blev vi gammla igen ..alla fall nästan som benhinnesinflammation men i foten... vet inte hur ja ska förklara men d gör så ont att ja vill slänga nått i golvet o bara skrika.. så har d inte gått bort  tills imorn så blire o kolla upp d innan ja åker t gislaved.. för där har ja tänkt o dansa lite salsa o cumbia osv på nyår i lokalen som pappa har hyrt så fan om d inte går över tills dess.. men tror nog kanske att foten behöver vila ..får se som sagt hur d e imorn ! håll tummarna :)

nu ska ja glo på lite bloggar sen blire lite fb sen goooooooooooooooonatt!!!!

så chipp chopp på er :)

just  måste tillägga att idag åt ja jordgubbar som ja doppa i smält choklad ooooh my lord vilken njutning :) skicka en bild t min syster maria-jose o suckta na lite hahahah vi åt d i sommras o vi typ slogs om den där chokladen ahhahahah o jordgubbarna va slut på mindre än två min vikka matvrak vi e ahhaha men d e ju för gott.. ja ja nu ska ja inte fassna i detta bye bye

Kommentarer
Postat av: mina

åhhhh va gott.. vart fan fick du tag i jordgubbar då? haha hoppas foten blir bättre!

2009-12-28 @ 22:31:31
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0