bakning :)

hillooow alla ! idag börja dan me att jote gick t skolan o ja dega här hemma ... o vid halv 12 kom grannen in på en kaffe me sin lilla knodd antonie o han leka så fint hehehe :) skulle som vanligt ha samma leksaker d e ju typiskt barn finns en heeeel back me leksaker o lika fan så ska dom åt samma sak hahaha d e bra märkligt :)

sedan när dom gick hem så kom jonte o vi käka lite mat ..laga lite mat t antonie idag me d blev 5 burkar me potatis kycklingfile me grädda o grönsaker :) mumms tyckte han som tur va :))))

sen kom även cristo hem o då stack ja o jonte t mimmis o handla lite mjölk då vi inte hann o baka lussebullar sist ..sen passa vi även på o gå förbi hans farmor o lämna lite fint julpyssel osm jonte gjort t henne idag på skolan dom hade haft pysseldag vilket jonte verkligen ääälskar :) där bjöds d på munkar muuums :) sen blev d stress o sticka hem för o hinna baka hehehe o nyss tröck ja i mig 3 st lussebullar fyf********n va gott ÄLSKAR lussebullar :)  jonte passa oxå på o dekorera hans peppakakor som han gjorde igår dom blev super fina hihih

 (inte mina hehe min kamera e inte så sammarbetsvillig )



jonte vakna imorse o hade ont i halsen hoppas d inte blir värre han ska ju på disco imorn :) hålla tummarna för han :))

o imorn kommer även Mina o hennes underbara barn t norrköping har saknat dom nått otroligt!  så d ska bli kul o träffa dom igen :)


nääää nu börjar snart paradise hotell chipp chopp

ha en underbar kväll alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0