Annandag Jul !

hillow hillow :) har kommit hem från min mormor från en liten stund sen :) va där me resten av familjen o åt upp lite rester från gårdagens julmat :) muuuummmaaaa!!!! fick även me en stooor matlåda hem t mig o cristo oooh bara älskar julmat :)

måste även säga att d va underbart o äntligen få se en riktig viiiit jul :)


igår sluta dagen bra alla va supernöjda o trötta o längta t sängen alla fall ja hehehe ... ja däcka me antonie o jonte o cristo va uppe en stund till ! vi o barnen fick lite fler julklappar väl hos mormor utav dom andra som va där :) lite pengar o kläder o leksaker :)

gav ju även min mamma o billy den bästa presenten :) ja o mina systrar o några andra har samlat ihopp lite pengar o material osv för att äntligen låta min mamma o billy gifta sig ahhaha så me andra ord fria vi t dom :D o dom sa ja :DDDD vi tyckte att d va på tiden o d blev rena tjutkalaset ahhaha mamma tjöt ja tjöt sofia tjöt o sollan stjöt typ dom flesta tjöt ahahha d va ju så lyckligt :)så i maj blir dom äntligen man o hustru :))








nä nu tänkte ja ladda upp lite bilder har inte fått bilderna från min syster än så lite kan ja nog skrapa ihopp som ja fick av mamma imorse :) får väl börja me lite bilder från julfrukosten här hemma :) (d små bilderna går o klicka på så blir dom större)

   

  

o så självaste julkvällen :))
   
   

  

o så den kända överfulla granen! o denna gång så tog vi ändå bara me tio paket t varje barn resten fick öppnas hemma o ändå såg d ut så här o + en massa påsar på sidan me paket i hjälp!

  

  

tomten o barnen :)


dessa bilder bjuder ja på haha ja dog av garv när ja fick dom några sjukt roliga glasögon fårn nått familjepsel som felicia fick i julklapp :D
   

  

   

o så lite bilder av d kända äggen o monstret ahahha
   

 



får ladda upp fler bilder när mer kommer :)

måste ju tala om oxå att antonies tredje tand har äntligen spruckit d blev en uppetand hihi skönt för han stackars har haft så ont o mycket feber min lilla plutt men nu e dumma tanden framme !

chipp chopp så länge hörs imorn :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ohh ni ser ut ha haft en jättemysig jul! Själv låg jag hemma med maginfluensa :(

Vilken fin julklapp ni gav till din mamma, blev tårögd, så fint gjort.

God fortsättning och ett gott nytt år!

Kram Jenny

2009-12-25 @ 21:25:19
Postat av: FelizMamii

kul o se bilder hoppas ni har haft en bra jul

2009-12-26 @ 02:59:28
URL: http://mami89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0