Anna CP Anka!

hjälp ja blir galen blir rätt frustrerad att man inte kan få stå framför cp anka o säga va man tycker ..hon har sån glappkäft för hon står i tv!!!  hahahah vikket skämt blondiner e me exotiska än brunetter hahahahahhaha ja tror ja dör !!! som andra anna sa d e ju brunetter som e kända för sitt exotiska sina mörka drag sitt mörka hår osv hahaha vilket skämt hon e asg! har absolut inget emot blondiner men hon hon e ju fan inte frisk! o att hon ens vågar klaga på att vi kvinnor "mammor" i sverige e för lata för o se bra ut vi bara sitter o e feta hahahahah men ja kan ju säga så här skulle ja ha nån som tvättar mina kläder gör min frukost bäddar min säng städar hela mitt hem tar han om mina barn köper min mat osv osv osv osv så skulle nog ja me ha världens ORK o TID till o träna på gym för o se ut som ett äckligt benrangel me muskler som hon o vem vill d äääh inte ja ..men som sagt smaken e ju som baken delad hehe :P

igår va alla fall min dag lite blandad fick åka o handla in lite t kylskåpet.. passa även på o shoppa lite t barnen på h&m sen blev d hem o fixa klart städningen som ja påbörjade... o kvällen sluta me ett lååångt varmt bad.. alltså ja ger en stor tumme upp t den översmarta människan som kom på ett skönt badkar! BÄSTA!  innan ja hade antonie så kunde ja komma upp ur badet o sen efter en kvart känna att ooh vill gå o bada igen o så gjorde man d ..hahah men nu har man nu mera en liten plutt som styr mitt liv hehe fick lägga mig runt 9 tror ja hon va för antonie börja som bara den igen o inatt vakna ja av att han stöna ut sina andetag ..stackars liten han va skollhet så ja tog tempern på han o han hade 40.3 så ja ringde upp mina bästa vänner 1177 ahhaha o prata me dom för o få lite råd om att undvika feberkramper o d va bara slänga av hans kläder ha öppet fönster o badda han me en jummen handuk stackars imorse när han vakna igen låg tempern på 39.5 plutten da... dumma feber som inte vill ge sig! nu sover han lite igen så hoppas han e piggare när han vaknar igen!

just d hahaha igår när ja kom upp ur badet idag så sa jonte nått så roligt ahha ja tog på mig en vanlig t-shirt som ja snodde av cristo o sen ett par svarta mjukis som ja vek upp haha o han säger men mamma du ser ut som en ungdom asg!!!!!!!!!!! o d ville han absolut inta hahaha men dv a ju kul o höra att ja såg ut som en ungdom..men d gjorde ja tydligen härom dagen me när ja skulle köpa snus t cristo ahhaha dom bad om legg lite kul när man ska fylla 27 i sommar ahha o veta att folk tycker man ser ut som 17 år äääh :S ska man bli glad lr oroad hahaha lite blandade känslor där :P

nu ska jonte ha datan innan han tjatar hål i huvvet på mig ahha chipp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0