öppna förskolan!

tjäännna!!!

igår åkte ja en sväng t busfabriken me jonte o lilleman o bjöd me kevin o´xå då min kära mor hade nån såpn biljet gå in 2 betala för en så ja tog me kevin så han fick busa av sig lite me :) medans barnen busa så satt ja o mina o svulla sönder oss hahaha vikka fettisar vi kan va asså ahhaha men ibland får man unna sig en massa gott :P

idag blire o gå en promenix t öppnaförskolan i hageby me meci benjy mina kevin nicole o antonie trevlig o bara umgås me en massa andra mammor som oxå e mamma lediga :)

ska försöka få lite bilder där ifrån idag o slänga upp i bloggen senare idag!

så vill ja bara skriva en hälsning t min underbara sambo cristo för han tjatar ihjäl sig om att få va me på min blogg hahahahaha så varse god cristo ja vet att du läser detta..o d e dig ja älskar mest på denna jord o våra fina pojkar me men d e ju en självklarhet :) älskar dig så mycket tack för all din kärlek du e underbar ..e så lycklig att ja har dig ! löööve joooooo bäääjbiiiii u n me  fååå äävvvvvööööööö   :))))

MIIIIIN BARA MIIIN ÄLSKLING!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0