stallet.

idag börja morgonen me o göra frukost t barnen o även lite frukost på sängen t cristo :) han gjorde ju frukost på sängen t mig förra helgen så idag kände ja för o ge lite tbaka , o d blev väldigt uppskattat :))

när vi hade ätit allihoppa o tagit på oss så gick ja o barnen + syrrorna+barn + melissa o lilla marcell en promenad t hageby stallet för o titta på hästarna..vart chockad att jonathanville följa me så d va jätte kul o äntligen få me han oxå på nått :) på stallet träffa mig maria en gammal kompis lillasystersom leverdär..såhon va snäll o lät oss gå in t en av hästarna så alla barnen verkligen fick chans o klappa den ordentligt :)
antonie va så rolig.. han peka på alla hästar att han ville röra dom o varje gång han bara nudda så drog han snabbt bort handen o sa ooooj o skaka på huvudet hahaha han tyckte d va otäckt men ändå jätte spännande hahaha sötnos! jonathan va oxå modig o gick in o myste lite me hästen :)









 själv kände ja hur mycket man sakna den tiden när man va yngre o red o alltid levde för hästarna.. saknar o rida ut i skogen o bara galopera så underbart!


(hittad bilden på nätet)


alla fall efter stallet så blev d o käka d blev varm smörgåstårta o pizza mumms :))
 

då även syrrornas respektive kom o hälsa på :) umgicks me dom nästan hela dagen tills d va dags för dom o åka hem :( o efter d blev d o hjälpa min vän o flytta my god ja lovar att ja gick ner 2kg av allt spring o cyklande fram o t baka fram o t baka hahaha när vi gick så hade vi även vagnar som vi lasta upp säckar o sånt i kände mig som riktiga mojjen som hade varit i kontainerna o rotat lr nått asg! vi passade på o springa fram o t baka tills att chauffören skulle komma kl 6.
o snälla mamma o styvpappa som ja har så ställde dom upp som alltid tack igen o mari va super tacksam verkligen! ni e oxå UNDERBARA!!!!
Så nu har ja precis kommit hem lr a för ett tag sen :)


nu ska ja lägga mig för ja e verkligen totalt slut körd efter denna dag :) ska bara njuta i fem min till av att cristo killar under mina fötter LOVELY! älskar d!

hoppas ni alla har en bra o rolig lördag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0