feber!

hilloow!

igår vakna lilleman med feber ..o inatt o hela dagen så har han haft närmare 40grader o bara skakar o inget e bra.. han vakna i natt o spydde men förmodligen för att febern steg både snabbt o högt ..o han har typ varit i mina armar hela natten o dagen tungt kan ja lova..han somna nyss men vakna när ja skulle lägga han så nu sitter hsan i knät medans ja skriver ..snacka om att d går sakta hehe

igår kom även marie, michell, oliwe o angie hit för o kolla på idol me oss men d blev inte så mycket idol för min del då antonie vakna o vakna var femte min typ så d sluta me att han fick sitta upp o sova på mig. Marie o gänget sov oxå kvar då deras småttingar me somna ehhehe skönt o ha sällskap när antnonie inte va så glad o cristo va ju iväg hela kvällen/ natten heheh

just d gissa vad...ja vet nått som inte ni vet trallalalalaaa lr jo ni som läst böckerna da.d va så ja fick min info hihi fick just veta av en vän vad som kommer hända i den kommande filmen breaking dawn!!  LÄÄÄNGTAR till o se den.. fyfäään :DDDDD
 
här kommer lite bilder som ja hitta på nätet! sorry ja vet att dom säger en hel del men men så kan d va :)) tiihiii








bästa bilden e väl ändå denna gooooooosh!!!!


kan ju söga som så att lite av d ja hoppasdes på kommer ju hända så nu ser ja ännu mer fram emot o se filmen :))



nää nu ska ja t hc o handla lite t antonie får inte i han nått ... :(( ska laga farmors soppa sen t kvällen hoppas han e lite piggare då :)

ha en skön lördag :)) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0