tisdag

va e d som händer me vädret då... tog en promenix me grannen t hc förut för o handla lite herregud trodde vi skulle blåsa bort ..lr att huvvet skulle frysa tis av all snö som slog på oss... asså den som gillar vintern måste va galen... lr så e ja helt enkelt född i fel land! ja klarar alla fall inte av denna kyla... o jooo jahar på mig tillräckligt me kläder men d spelar ingen roll kan ju herre gud frysa sönder mig mitt i sommarn hahhaha ja e helt enkelt en frusen människa :P så nu e nästa längtningsmoment VÅREN! o självklar SOMMAR!
tänk om man kunde va rik o kunna bo i ett varmt land på vinter tiden o i sverige på sommarn.. ÖNSKETÄNKANDE!

tänk o ha denna utsikt när du vaknar o bara gå ner o ta ett dopp lr bara ligga o sola hela dagen UNDERBART!


Idag va vi alla fall hos läkaren me jonathan o d gick bra efter mycket prat o bestyr! skönt d!

BARA ÄLSKAR DENNA BILD!


oooh skulle ladda ner nya 90210 men d va uppehåll .. bläää alla serier har uppehåll nu :( trist..va ska ja nu hitta på när alla sover om kvällarna hahaha får fortsätta me min gammla 90210 :D

nä människor nu ska ja ta o börja me d tror ja :P innan kl tickar på t för sent

ha en härlig kväll

chip chop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0