grillning

idag har dagen vart fulligång typ från att ja vakna hehe blev o åka o handla i hc me familjen sen hem o börja fixa lite... o vid 4 kom alla hit o d blev chilensk potatissallad så underbart gott , chorizo, massa massa kött, baguette, sallad o mycket mycket mer :) har haft en super härlig dag :) o grillningen blev perfekt trotts regnet!




orkar faktiskt inte skriva så mycket mer om idag faktiskt e helt slut vill bara dega ska kolla på min serie nu när barnen sover har ju alla avsnitt klara i datan men har bara hunnti se dom 4 första :) 



svar t sara: hahahah ja köper alltid massor me godis för ja e så sugen just då sen äter ja 2 godisar sen e ja inte sugen mer o så slutar d me att ja slänger allt efter en vecka hahhaha märkligt hur man kan va så sugen o sen när man kollar i påsen så e inget intresengt längre hahaha skumt d där :)

till nått helt annat nu FOTBOLL! d e så här att min pappa har ju mycket släkt i chile o har även min farmors bror där (alltså min pappas morbror) han i alla fall har uppfostrat en kille som spelar i chiles landslag  Alexis Sánchez idag fick ja veta jätte roliga nyheter att flera stora lag vill köpa han :)) bla Real madrid, Roma, Manchester united fatta va sjukt.. från att han haft inte ett allt för "rikt" liv i chile till o bli en kommande miljonär pga av sin talang d e rätt coolt ..för vem som helst :) här har ni en bild på han :) min pappas kusin inte biologiskt nu da men han har ju blivit uppfostrad av min pappas familj :)  



nu blire kolla  serier i datorn sen godnatt ;)

ha en rolig o svullig lördag kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0