soool!

hej där alla ! idag börja dagen me o se sooool UNDERBART! prata me storasyster o bestämde mig för o gå dit idag för o fixa lite bilder som henka skulle hjälpa mig me!  

ja lämna barnen hemma me cristo o hans mamma så dom kunde passa på o umgås ...tänkte va nyttig o få lite frisk luft o gå i solen men efter ett tag ringer min mamma mig o frågar om ja va ute o gick o ja sa ju ja ..o då hade hon åkt förbi mig me bilen o fråga om hon skulle komma t baka o plocka upp mig men ja tacka nej för ja skulle ju möta jenny o henka o john ahhaha vi lägger på o efter några min hör ja en bil köra brevid mig o så sitter mamma o hänger ut genom fönstret hahahahaha hoppa in så kör ja dig dit dom e hahaha så d va min nyttiga promenix i d fina vädret ahhaha !

när alla bilder va fixade så åkte vi en sväng t den stoooora godisaffären ..ja köpte bara en massa nötter ..d e ju så gott!

väl hemma laga ja en ny maträtt som min syster brukar laga o den vart skiiiit god .. ja la dock i lite annat osm inte hon har i o den blev suuuper god :)

nu somna nyss lilleman , andres o jonte spelar o vi ska kolla på film :)

höres om ett tag chip chop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0