öppna förskolan.

hillooow! igår gick d bra o ta sprutan.. va inne på öppna förskolan innan sen blev d in o sticka lilleman men han grät bara till en pytte stund o sen blev d bra när nappen kom in i munnen .. lite små febrig blev han men inget högt denna gång som tur e :) när vi va hemma igen va d bara o droppa antonie hos cristo o bege mig ut t stan för o göra mina saker.. fick en massa info från ams vikket va skit bra ska på möte nästa vecka :) så får vi se vad som händer skriver mer om d när d väl blir av :D

va o kolla på ett par vår skor t mig då ja bada i mina par som ja köpte efter sommarn.. så in t sko affären o prova skor hitta mina älskade skor som ja inväntat över ett år på o d står bara en 36 kvar tänkte nääääj detta e inte sant ..ja har nog inte kommit t baka t min normala stl vilket e 36/37 än.. men hon i kassan sa till mig o prova för d kommer inte in  några fler.. o dom satt som om dom va gjorda för mig tror ni ja blev glad lr weeiiii kommer i min tidigare stl :D äntligen!

nä nu e antonie vaken ska fixa oss snabbt o dra t öppna förskolan då d kommer en kvinna dit o pratar om föräldrarpenning vilket e skit bra då cristo ska va pappa ledig i två månader kan man passa på o fråga lite frågor.. måste gå ha en fin dag så skriver ja när ja hinner chipp chopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0