Disco!

Japps nu e jonte på disco o han gjorde klart för mig att ja ska absolut inte va där i cafet för d finns ju snygga tjejer som kan se att hans mamma e där o d e ju väldigt pinsamt ahhaha ! gud va han börjar bli stor ! vill inte att han ska bli mycket större nu :)  nu måste ja bara vänta tills att kl blir 8 så ja kan hämta han får väl gömma mig i nån port lr nått o ringa hans mobil o säga vart ja står hahha så han inte skämms ihjäl haha... måste ju komma ut behöver lite luft känner ja.. cristo o antonie sover.. inte d bästa men idag får lilleman sova när han vill då han har magsjuka plutten! känns dock inte lika kul när han e vaken sen ikväll.. o cristo måste lägga sig för o gå upp o jobba kl 5. men men ja känner mig mycket bättre nu men seg o slö i kroppen.. förlorat mycket vätska så en promenix sen o hämta han gör mig nog bara bra :)

vill passa på o gratulera min mormor me som fyller år idag :) så grattis mormor :))

nä nu tror ja att ja ska glo lite bloggar ..sen ut o gå en sväng innan ja däckar !

ha en fin kväll kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0