ny tatuerad :)

hääj häääj!

så va d morron igen o  min sovmorron som ja skulle få doooog!  då ja har sås vårt o somna om! fan oxå!

gick o la mig vid 3 då blev vi klara här hemma ja va sist my god va ont d gjorde denna gång ..ja fyllde ju i en gammal o sen fixa den så den blev fin hehehe o ja minns inte att d gjorde så ont på d stället men tydligen blir man känsligare om man gör på ett ställe som man redan har gjort på ..d viste ja inte.. o dels så blir man tydligen känsligare ju äldre man blir :S hahahaha ONT GJORDE D ALLA FALL! o så va ja trött på d o gjorde inte saken bättre men den gick snabbt som tur va! alla blev supernöjda :) o lulu ska åka hem idag o ska börja rita upp mitt stora projekt tills ja kommer :)

idag blire o åka på middag t min mamma skulle behöva handla innan allt tog slut igår ekar i kylen o d har inte hänt på aa säkert flera år hahahaa har alltid nästan fullt i min kyl o frys ...men inte nu damn va tomt d e hahahhah så handla e ett måste !

ska göra frukost t mina gullungar nu sen dra mig mot affären blää har ingen lust alls! men men måste man så måste man :(

höres senare då ska ja försöka ladda upp bilder men just nu funkar inte datan som den ska.. kan d va andres magiska fingrar igen hmmmmmm grrrr ja ja bye for now!

Kommentarer
Postat av: Mecii

ojsan hoppsan va sent det blev igår för er...

Jag blev grymt nöjd med min :D

Ni får ha en trevlig söndag så hörs vi gumman..

Sköt om er...

2010-02-07 @ 09:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0