middag:)

idag bleb d bestämt att ja o cristo ska ut o  käka  d va år o dar sen vi gjorde nått ihopp då d inte blir mycket tid över när man har en liteno ja vill gärna inte  lämna ifrån mig lilleman men idag bestämde ja mig för att moster sofia ska få ta han i några timmar jonte ska ju ändå åka t johanna o eventuellt gå på bio :) så d får bli  en sväng på stan o sen gå o käka nått gott.  ska bli riktigt mysigt!

haha hitta en as gammal bild på oss nyår 05-06 asg snygga vi e !


hahahha fassnar i tv i mellan åt då d e hitta nemo hahaha my god ja dör DORIS asså vikken firre ja garvar sönder mig hon  påminner mig om migsj asg o många har en tendes o kalla mig doris just fr mitt minne asg!



imorse baka ja o jonte choklad muffins då d blev handling lite väl sent igår o så gick vi ju även o hälsa  påhosmelissao hennes lilla bebis så imorse blev d bak o d blev faktiskt jätte gott.. ja e inte så förtjust i chokladmuffins men dessa blev faktiskt goda :) gjorde några me aftereight  i men har inte smakat dom än.



men bäst va nog o slicka skålen :)


o så vacker blir vi efteråt ahah


o här har vi d goda resultatet :)


måste ju även ladda upp en bild på lilleman hahahahitta en bild som ja tog på han i H&M hitta sån söt mössa men den va för småttingar men kunde inte låta bli o fota han i den ändå asg


bilderna e från min tele därför e dom tyvärr lite grumliga pga ljuset.

nä nu blire dusch sen fixa sig o dra skriver o berättar om dagen senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0