hm bonus

tjooohooooo! idag har ja spenderat min dag me mina två söner hos min mamma, trevligt va d..så får ja höra att bonusen för året som gått ifrån hm weeeiii tänkte ja mamma o flera andra fick 300 o handla för men när ja öppna min hade ja bara 50 kr äääääääääh what?? ja har gått loss på hm sen ja fick antonie o innan d me då ja e lite shoppgalen när d gäller mina barn o alla andras me för den delen hahah så ja vart sjukt chockad! o nu precis ringde även mamma o sa att har man handlat för över 5000 så ska man ha minst 100 kr o på min så stog d att ja handlat för 6000 nånting :S weard måste kolla brevet imorn den ligger där nere så ja orkar inte kolla upp d nu kan inte handla idag i alla fall :P hehe nu på kvällen va även ja o mamma en sväng på netto o handla hitta en rolig bok ja ska köpa t jonte d va om hur många roliga expriment som helst o han älskar sånt!

för en stund sen så tog cristo ett bad me lilleman så ja kunde få se one tree  hill i lugn o ro.. o lord hur känslig får man lov o vara hahha ja tjöt o tjöt o tjöt o tjöt o tjöt haha ja ni fattar :P d va så  sorligt avsnitt så d va larvigt!  ja mena d e ju ändå bara en serie men ändå sitter man o rå tjuter som ett litet barn så bäng man kan va ibland!

imorn vet ja inte va ja ska styra me på dan cristo jobbar typ hela dan..men på eftermiddan ska alla fall jonte på thai boxning ska bara ringa imorn o kolla så det är träning imorn tänkte eftersom d e sportlov .. ja vi får se imorn.

såg även en lista på lite aktiviteter som barn kan göra under lovet men INGET passa jonte han sa nej nej nej t allt ja läste hahaha som sagt han e inte sju år längre o tycker allt e kul utan han blir ju faktiskt 10 år o har en egen smak nu kan ja lova när d gäller ALLT ! kul e d men inte alltid kan ja lova.

nä nu blire lost :)

höres o synes chiperi cheepppp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0