Antonie 10 månader :)

idag blir våran underbara lilla plutt Antonie 10 månader ..sjukt!!!!! om två korta små månader blir min lilla ögonsten 1 år! blir lite lessen när man tänker på hur fort tiden går.. man hänger inte riktigt med! men nått som e underbart o se e ju hans utveckling bara den senaste veckan har hänt hur mycket som helst.. han vill gå hela tiden järna hålla handen men han år sina ryck titt som tätt o sticker iväg själv :) han gör sina små rörelser hela tiden när ja sjunger för han ..o även han sjunger med :) han klappar händerna ..d har kommit tre nya tänder.. han jagar mig o roppar mamma så fort ja lämnar rummet eheh i idag för första ggn på länge så la ja bara ner han i hans säng me napp o snuttis o satte på hans speldosa vid sängen o så börja ja fixa i köket ..o när ja skulle titta till han så hade han somnat helt själv :D mitt lilla ♥ älskar han så mycket :) kärleken för ens barn e obeskrivlig! men en sak e säkert dom e verkligen ens allt!

en bild på min lilla busunge :)




så till nått annat!
ska ja skratta lr gråta ... min tandläkare fick ställas in då cristo fick hoppa in o jobba o skolan ringde hem o jonte va jätte blek o mådde illa.. typiskt när ja väl tagit tag i mig själv o vågar ta mig dit... på ett sätt e d en liten lättnad för ja vet att idag skulle d göra ont ont ont.. men ändå irriterande när ja väl fick en tid.. ja mena förr lr senare måste ja dit .. men fick en ny tid för tandstenen ...
o hoppas inte jonte blir jätte dålig nu!  orkar inte mera sjukdommar här hemma ..

en bild på världens finaste Jonathan!


nu ska ja ta o fixa lite käk... chipp chopp

Kommentarer
Postat av: mamma till världens underbaraste mulatt<33

va fin Jonathan blev på bilden :)



annars hur mår ni ?

2010-02-09 @ 10:13:04
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0