varmt!

tjäänis!

håller på o dööör av värmen här hahaha ta d inte fel nu.. ja ääälskar solen men fifan ja smälter ju bort hahah har fortfarande såna kraftiga hormonsomställningar i kroppen så d e ju lite små jobbigt..+ att ja ammar lilleman i mellanåt så han tar ju all min näring så efter en promenad  t affären i solen me lillsyrran jessica så trodde ja fan att ja skulle svimma. men ja klara mig köpte mig en isglass o drack en massa vatten så blev d bättre! just nu sitter jonte brevid mig o målar o antonie somna i jessies armar så ja passar på o skriva lite :)  cynthia lagar mat o pappa lagar jontes mega stora radiostyrda bil som han köpte t jonte för typ hundra år sen men jonte va lite liten när han fik den o körde önder den direkt ehehhe men nu har pappa äntligen plokat fram den o fixar o styr me den hehehe .. jonte gjorde även affärer me jessie ang hennes nintendo ds som hon har.. hehe jonte önskar sig ett sånt när han fyller år,,, o jessie använder inte sin så cynthia sa att gör affärer me jessie typ ge na en puss o kram o en tjuga haha så e spelet ditt ..jonte blev suuuper lycklig!

nej nu kom cynthia o bad mig plocka bort datan från bordet för maten e klar.. hon har gjort tao paj ooh va gott ja e mega hungrig...  o t efterätt  blire o doppa jordgubbar i smält choklad fifäään så j*la gott! sen blire o lata sig om lillen tillåter!

nu måste ja avsluta skriver mer sen kommer även ladda upp lite bilder från maria-joses systemkamera himla lillskitunge som har sån hon fik en när hon fyllde år.. hallååå pappa ja har me fyllt år :P hahaha dream on camilla! jaja va gör man .. nu ska d ätas chopp chopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0