mitt första inlägg :)

woohoo nu har jag äntligen lyckats skapa en ny blogg tack vare Mina så tack till dig :)

vart super nöjd me designen o hela kittet. jag kommer att ha kvar min gamla blogg (crimilla.bloggagratis.se) men kommer ej att fortsätta skriva där utan bara ha kvar den för de är så mycke om min graviditet o mina två söner som jag ej bara vill kasta bort! kommer nog att skriva ett lite längre inlägg imorrn när jag är lite piggare men dagen har varit någorlunda bra sol e ju aldrig fel synd bara att jag inte fick njuta av den då Jonathan fortfarande är sjuk :( hoppas på friskare tider imorrn :) hörs imorrn då gott folk god natt på er!


här kommer bloggens första bild, jag o världens bästa Mina (minaj.blogg.se) som hjälpte mig me bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Thina

Hur fan gör man sån där snygg framsida till bloggen!??? JAg vill me haaa!!!!

2009-06-24 @ 16:15:06
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0