framme :D

shilululuuu :)

nu e vi äntligen framme i hålan gislaved! han sov heeeela vägen så skönt ... ja fick me lite sömn  jonte me :) stackars pappa bara som fick va vaken sj ehhe men han klara sig bra ändå :) dessa åksjukstabletter får mig alltid o bli så trött!
alla fall när vi hade kommit fram så åt vi lite kvällsmat o dega lite.. nu har ja o pappa lagt in alla saker från bilen.. o antonie somna i jessies armar o ligger nu i hans nya resesäng o sover förhoppningsvis för natten!

ska me ta o lägga mig så ja får lite i fall antonie börjar träla i natt!

så gonatt kära läsare!

hörs imorn!
Camilla


Kommentarer
Postat av: mina

hej min vän =) va skönt att han sov hela vägen!! prata me sjukvärdsupplysningen förut o jag får ge kevin sånna så de e skönt!! hoppas ni får de toppen där borta nu.. ringer imån! kram

2009-06-26 @ 23:11:51
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0