lista nr 3

hiluuuhaaaa :))

börjar me lite info om tiden som passerat .. har inte hunnit me bloggen så värst bra då ja har haft fuullt upp me allt verkligen... plus har ja försökt spenderat så mycket tid som ja kan me mina barn o cristo ..då ja åker snart yeeeiiiy o buhuuu lite blandade känslor som sagt ..men denna semester e verkligen behövlig :) idag skulle ja va så hiimla duktig o vaxa mig ..men näää vaxning e inte min grej herre j*vlar säger ja .. typ dog om o om igen så till slut gav ja upp så d blev ju snyggt lite smått halv vaxad här o där hahahahaah  jaja så får d va kommer alla fall INTE förtsätta d ja påbörja !

just d ja e nu mera fastanställd på mitt jobb wooohooo äntligen! no more stress! phuuuuu!!!!!! SÅ GRATTIS T MOI ;)

så t nr tre på min lista :))

MINA FÖRÄLDRAR !

föräldrar e dom som följer dig hela ditt liv genom gott o ont .. uppgångar o nergångar , lycka sorg, o allt som hör till. 

så nu börjar ja me föräldern som funnits där för mig i HEEEEELA mitt liv från dag 1!
MIN MAMMA hon heter susanne o e verkligen världens bästa o finaste mamma man kan önska sig.. visst har man känt några ggn i sitt liv att snälla mamma sluuuta nu ahhhaha men när man själv e mamma o man vuxit upp så faller mycket på plats :) min mamma e en mamma som finns där o ställer upp me precis allt .. hon har nog d största hjärtat utav alla !   hon e den vackraste snällaste o mest varmaste mamman som finns o att få ha henne som mamma e en stooor ära !


förälder nr 2.
E min pappa som heter Juan han e lite speciell men när man känner han så e han me en helt underbar pappa har tyvärr inte haft honom lika mycket i mitt liv som min mamma då han flytta t en annan stad när ja va liten..men kontakten e ju kvar :) vi gick väl inte alltid ihopp under min uppväxt pga mycket saknar min pappa väldigt mycket o har nog gjort d hela mitt liv men så e d när man väljer o flytta ..men älskar honom precis för den han e o han har ett hjärta av guld oavsett vad <3


sen e d ju så att d finns ju två till som funnits i mitt liv sen ja va liten d e min mammas o pappas nuvarande partner Billy och Cynthia .. dom e båda mycket fina människor !

Cynthia e en som person att har man roligt så har kan man verkligen ha roligt me henne o skratta o skoja hon spenderar tid o skämmer bort oss me god mat o underhållning av blasingstar när vi e på besöäk :P faktiskt vääldigt kul inte många föräldrar som sätter sig o går in gääärnet för o vinna singstar me sina vuxna barn lixom hahahah synd även där att man inte träffas allt för ofta... 


dock har Billy funnits där lite mer då ja bott me han sen ja va liten han har varit där på mina skolmöten , han va där på mina danstävlingar , uppvisningar, möten me skola , prat om problem osv o vill tacka honom för att han funnits i mitt liv utan billy som fadersfigur i mitt liv så vet ja inte rikigt hur ja skulle mått.. som barn behöver man en mamma o en pappa på heltid vilket ja anser e vääldigt viktigt! så tack billy för att du funnit där för mig du har en stor plats i mitt hjärta o mina barns me för den delen :) o du kommer alltid va min plastpappa som vi alltid sa.


japps d va d nu ska  sooova en till jobbdag sen e d SEMESTEEEEER :)))

gonatt gott folk hej o hååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0