träningsvärk

vilka läser min blogg ja blir galen av nyfikenhet ... ser ju att ja har många läsare som kommer tbaka varje dag vissa vet ja redan vilka ni är hehe min släkt o nära vänner men ni andra pleeeease tell me vem e just du som läser ..kom igen nu d tar inte lång tid o skriva en kommentar o har du egen blogg skriv gärna din bloggadres.. ja älskar nya bloggar :D ja ja d va d ;)


idag när kl  ringde o ja skulle resa mig så höll ja på o döööö hahaha fyfan kunde inte ta mig upp ur sängen o ändå tog ja d lungt på gymmet igår lr aa lungt o lungt me styrke tröningen tyckte ja d men ändå e d magen som ja har sjuk träningsvärk i o när ja skulle gå hem från dagis idag så ville ja bara sätta mig ner för mina ben ville inte sammarbeta riktigt ja ja men nu d e ändå  skönt för då vet man att kroppen har jobbat :)

idag blev d o stanna me antonie på dagis o ändå så gick d åt skogen ..han klättra på mig o drog i mig att vi skulle gå därifrån o d va grinigt hela tiden så till slut gick vi hem vid halv 11 ..hoppas på en bättre dag imorn ! imorn ska även båda mina pojkar ta foto jonte skolfoto o antonie dagisfoto :) ska bli så kul o se hur antonie reagerar på d ! minns jonathans första hahaha han ser ut som en liten lessen hundvalp hehe me läppen på väg ut för o nästan börja gråta.. o just d dagis fotot så e han otäckt lik antonie bara att jonte va ljus o hade lite lite hår ahhaah precis tvärtemot va antonie har asg!

senare idag när cristo e hemma från jobb så blire o gå o handla då jonte även ska på utflykt me alla 4or i skolan dom ska åka östergötland runt så d blir o åka o köpa en massa god matsäck som han beställt :D sen ska ha på terminens första disco me :) o i år får han även stanna t kl 9 innan har d vart så att 1-3 får gå hem kl 20 o 4-6 får gå hem 9 så d ser han nog fram emot :)

satt även o skrev upp inbjudningslista t hans kalas som han äntligen bestämt sig för o ha på Laserdom ska bli kul o se hur dom kalasen funkar :) o i år e d även tjejer på listan hahha alla andra år har d vart NEJ INGA TJEJER SA KOMMA bara mina två kusiner som e nästan lika gammla men utöver dom så har inga andra tjejer vart välkomna haha men i år blir blandat :)

nä nu ska ja dega lite innan antonie vaknar o maten e klar dagens mat blir kyckling i ugn o riktig potatismos mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm va gott!

ha en bra dag chipp chopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0