sthlm

hej hej just nu befinner ja mig i sthlm me resten av familjen..o ja e heeelt slut av dagen som gått plus att åksjukstabletterna får mig vilja sooova sooova sova! kom precis upp ur badet så skönt.. men d blev ja bara ännu mer seg av.. la mig i sängen två min men va tvungen o gå bort då ja kände hur ja skulle somna vikken sekund som helst!

som sagt vi e i sthlm o ja vet inte va min hjärna har varit haha ja vet ju att d e cristos mamma som fyller o inte andres ahahahha så d kan bli ibland!

resan gick bra me antonie faktikst.. han ville gärna gå ner o springa men vi lyckades hålla han i styr! han satt där o flirta me alla på tåget ahhah ..jonathan va jätte duktig han me han spela DS o lyssna på mp3 så allt gick bra!

har samtidigt som ja spela suttit o kollat på jonte som legat o degat på en spikmatta hahaha galen unge själv undviker ja den ahhahaha

nä nu blire en cigg sen tror ja nog d blir sängen för min del!

ha en bra fredag kväll gonatt :))

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så roligt i stockholm och hälsa alla, Säg grattis till Cristos mamma. Ät mycket gott och tänk på mig..... att jag också vill ha chilensk mat hihihih

Vi darar till landet, ska ta upp båten. Ses kanske i veckan. Puss och kram

2010-09-25 @ 09:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0