smärta

denna kväll fick inte ett bra avslut kan ja lova... antonie somna 18.50 vilket e allderles för tidigt..hoppas bara han fortsätter o sova för natten..har varit ute me han idag o han har lekt för fullt o sprungit som bara den plus att han vakna halv 7 imorse så han va heeelt slut o bara somna från ingenstans på soffan .. själv sitter ja me sjuk smärta i buken o svanken ..behöver ett bad nu ! har inte haft sån här kraftig smärta på LÄNGE ..o ja kan lova att d känns att man lever ... tror nog d blir en till operation vart efter för ska d sätta igång så här igen ..nu när man har en liten d funkar inte! kan knappt sitta normalt o inte stå rakt.. fan för denna sviniga endomitrioz! ja ja nu väntar ja bara på att cristo ska komma hem så ja kan lägga mig i ett varmt bad som kanske dämpar d hela en aning..hoppas på d alla fall! sen blire nog o kolla på serier i sängen ifall antonie vaknar så ja bara kan lägga mig o somna me han! .. jonte e ute o leker fortfarande ..o när han kommer in blire en film för han o sen sängen för hans del oxå!

nä hoppas eran kväll blir härligare en min .. ha d bra nu ska ja förbereda mitt bad!

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0