gäsp!

hjälp va trött ja e .. o ja har en till som e super trött! han vakna halv 7 redan o e inte på d bästa  humöret direkt!nyss kom jonte upp oxå .. cristo jobbar o ja tänkte göra lite frulle nu ! känns as segt ..gick o la mig efter 2 i natt o upp så tidigt plus att han vaknat flera ggn i natt.. men men fårskylla mig självsom e dum som sitter uppe!

idag kommer mina o barnen en sväng hoppas vi får umgås ordentligt me dom idag :D e ju inte direkt varje dag ja träffar dom om man säger så hehe

får se va vi hittar på nu ska ja ta min gnällspik innan han blir galen !

höres sen chipp chopp


Kommentarer
Postat av: grodan

hey stumpan, tack för bilden på lilleman....så söt å trött! ha en toppen helg. grod kram

2010-09-04 @ 12:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0